Praattopic

DeletedUser43327

Guest
oh leuk, ik had een keer AVG virus scanner, (EERSTE KEER OOIT EEN VIRUS SCANNER) en hij verwijderde windows dingen omdat er een virus in zat, dus mocht PC opnieuw geinstalleerd worden :eek:

gewoon geen virus scanner, werkt goed genoeg. nooit een virus gehad in de jaren dat ik een PC gebruik
 

DeletedUser

Guest
avg is eigenlijk goed maar het verwijderen van avg is best moeilijk , moet je eerst avg remove downloaden voor dat je het echt van de pc hebt en als je het al zo verwijdert hebt vind een ander programma nog wel onderdelen van avg maar kan ze niet verwijderen .
had ik onderlaatst ook al op de andere pc , die wel prima loopt zonder virus programma
 

DeletedUser23133

Guest
ik draai al jaren met avg free,nooit problemen,draait ook op de pc's van mijn kinderen en die komen op heeeeeeel veel site's en toch werkt het prima zo.
 

DeletedUser43327

Guest
avg is eigenlijk goed maar het verwijderen van avg is best moeilijk , moet je eerst avg remove downloaden voor dat je het echt van de pc hebt en als je het al zo verwijdert hebt vind een ander programma nog wel onderdelen van avg maar kan ze niet verwijderen .
had ik onderlaatst ook al op de andere pc , die wel prima loopt zonder virus programma

VIrus programma's zijn ook helemaal niet nodig, als je maar niet de verkeerde dingen download. Naja, aangezien ik een hacker ben op games, en dus ook die wel eens download, moet ik vooral oppassen, want iedereen kan een trojan in elkaar draaien, hoe veel je ook van pc's weet. Maargoed, gelukkig zijn er meerdere mensen die eronder direct een virus scan posten, en zo zie je dan ook weer of het betrouwbaar is.

ik draai al jaren met avg free,nooit problemen,draait ook op de pc's van mijn kinderen en die komen op heeeeeeel veel site's en toch werkt het prima zo.

Ik had die ook, me moeder heeft die ook gehad, dus ik denk, ik download hem eens effe dan, en eens een scan doen. Nog nooit gedaan toen, en had niets eraan aangepast, dus verwijderde hij gelijk ALLES wat een virus kon zijn Naja, boeit mij niet of ik een virus of niet heb, maar dat die virus scanner 1200 dingen aangeef? XD en windows dingen verwijdert waardoor je gewoon niets meer kan, tja..

Maarja, virus kan je makkelijk mee op de pc nog. Virus is er ook alleen om info te krijgen, naja hack me maar, ik typ me password maar 1 keer in en dan niet meer :p En je kan zo je wachtwoord weer veranderen dus.
 

DeletedUser

Guest
ik draai al jaren met avg free,nooit problemen,draait ook op de pc's van mijn kinderen en die komen op heeeeeeel veel site's en toch werkt het prima zo.

avg is ook niet slecht , heb het zelf gehad tot mijn pc helemaal gecrasht is en ik veel dingen opnieuw erop moest zetten .mijn kinderen zitten er gelukkig haast nooit achter .

VIrus programma's zijn ook helemaal niet nodig, als je maar niet de verkeerde dingen download. Naja, aangezien ik een hacker ben op games, en dus ook die wel eens download, moet ik vooral oppassen, want iedereen kan een trojan in elkaar draaien, hoe veel je ook van pc's weet. Maargoed, gelukkig zijn er meerdere mensen die eronder direct een virus scan posten, en zo zie je dan ook weer of het betrouwbaar is.

jammer genoeg weet je pas of er een virus bijzat als je pc niet meer goed werkt .. hoe vaak kom je het niet tegen op internet dat 10 keer bij een download staat dat ie helemaal top is en de laatsten 5 krijgen dan wel een virus mee .

bij spelletjes downloaden zegt ie toch 9 van de 10 keer dat het een virus is ,vooral bij de patch die erbij zit .




maar ik weet nog steeds niet hoe ik er vanaf kom. bestaat er een mogelijkheid om cookies in het veilige modus te verwijderen ? en kan (mag ) ik überhaupt cookies van roaming zomaar van de pc gooien ?
 

DeletedUser23133

Guest
eens in de zoveel tijd verwijder ik alle cookies :D heb nog niet gemerkt dat het kwaad kan.
 

DeletedUser

Guest
ja dat doen ik ook wel , als ie traag word op internet .. maar ,raar raar ,staat roaming daar dan niet bij
 

DeletedUser43327

Guest
Ga hier anders heen in je computer:C:\Gebruikers\inlognaam\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies
Inlognaam is natuurlijk jouw gebruikersnaam/naam van de PC.

Daar kan je het allemaal handmatig verwijderen, zorg wel dat je verborgen bestanden kan zien, dat doe je in map opties :p
 

DeletedUser43327

Guest
een weborama .. en als ik daarop google naar kijk word het heel erg moeilijk om van hem af te komen .

Ga hier anders heen in je computer:C:\Gebruikers\inlognaam\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies
Inlognaam is natuurlijk jouw gebruikersnaam/naam van de PC.

Daar kan je het allemaal handmatig verwijderen, zorg wel dat je verborgen bestanden kan zien, dat doe je in map opties :p

Kijk die van mij eens, ik zocht op roaming cookies verwijderen, en zo kreeg ik het, als je het handmatig wilt doen.
 

DeletedUser

Guest
ik heb alle cookies verwijdert en onder roaming heb ik niet eens een map met name cookies en toch vind hij ze bij de scan .. of ik moet echt met mensen samen gaan werken via internet die een scan protocol uit kunnen lezen of er moet alles van af en opnieuw alles erop ..
van allebei heb ik geen verstaan dus het zal me wel geld gaan kosten :(
was de hele dag aan het kijken of er een makkelijker manier bestaat maar lijkt er niet op . en dat remove programma weigert de download op mn pc
 

DeletedUser43327

Guest
Als je het echt helemaal weg wilt hebben, kan je zo Windows er gewoon opnieuw opzetten, weet niet meer precies hoe of wat.. maar is niet heel moeilijk.
 

DeletedUser43327

Guest
:eek: kom jij mij ff helpen zoeken ??? ik ben de cd kwijt :(

Oh... zonder CD kan je dat dus niet doen xD

Je kan hem ook gewoon branden op een CD'tje, werkt ook even goed. En die code heb je wel nog? kan je trouwens ook vinden op internet... :p
 
Bovenaan