Praattopic

DeletedUser23133

Guest
Precies, dat het account waar ik net op zat gebanned is boeit me niet, maar op de manier waarop, dan ga je toch denken dat die modjes niet echt objectief kunnen zijn.

Ja,ook al door dat vreemde geroep om een mod (die dan ineens komt opduiken) terwijl die 2 constant op elkaars account zitten maar dat mag dan blijkbaar wel :confused:
 

DeletedUser23694

Guest
modjes zijn tegenwoordig ook niet meer eerlijk.
Ik ben nog niet zolang gebannen, omdat ze zeiden dat ik een buitenlander was dat geen Nederlands kon schrijven. Dat ik via een taalcomputer communiceerde. En dan daarna nog een berisping krijgen dat ik mijn buitenlandse co geen support meer mocht laten schrijven. Het lullige is, dit kreeg ik als antwoord van 1 van die modjes.

Beste ***.,

Odamt dt neit vtreaald kan wderon dor ene vetraalrboot deint u aleeln met uw guibrkernsaam te atnworoedn. Als u atnwrood mt etis arndes bjilft u gblekokreed.


Met vriendelijke groeten,

*** (***)
Support TribalWars.nl

En dan noemen ze het niveau van de gamemods hoog hier :eek:
 

DeletedUser23133

Guest
modjes zijn tegenwoordig ook niet meer eerlijk.
Ik ben nog niet zolang gebannen, omdat ze zeiden dat ik een buitenlander was dat geen Nederlands kon schrijven. Dat ik via een taalcomputer communiceerde. En dan daarna nog een berisping krijgen dat ik mijn buitenlandse co geen support meer mocht laten schrijven. Het lullige is, dit kreeg ik als antwoord van 1 van die modjes.

Beste ***.,

Odamt dt neit vtreaald kan wderon dor ene vetraalrboot deint u aleeln met uw guibrkernsaam te atnworoedn. Als u atnwrood mt etis arndes bjilft u gblekokreed.


Met vriendelijke groeten,

*** (***)
Support TribalWars.nl

En dan noemen ze het niveau van de gamemods hoog hier :eek:

Huh ? en dan mogen die 2,die geen 3 woorden nederlands achter elkaar kunnen zetten gewoon maar doorgaan ? Hoezo,meten met 2 maten ?
 

DeletedUser23694

Guest
jups en daar word niks tegen gedaan. Ik ervoer het als cyberpesten van gamemods. Maar dit is het niveau waarop gamemods tegenwoordig ons moeten beoordelen. Ik zie het steeds vaker op werelden, dit soort stom gedrag.
 

DeletedUser23133

Guest
Toch wel erg jammer,het verpest wel het spel waar hun eigenlijk de boel in goede banen zouden moeten leiden.Ze zullen niet allemaal hetzelfde zijn maar hier geven ze niet echt het goede voorbeeld.
 

DeletedUser23694

Guest
Ik ken inmiddels 3 gamemods, die er alles aan doen om spel voor anderen te verzieken en te zoeken of ze iemand een ban kunnen aansmeren. Of deze wel of niet terecht is. Dit gedoe dat wij buitenlanders zouden zijn, was een duidelijk voorbeeld van proberen een ban aan te smeren door mods. Ik heb nog maar heel weinig vertrouwen in de gamemods die er nu zitten. Slechts een enkeling. Meeste zijn gewoon uit om je te naaien, omdat je hun maatje op een andere wereld heb geownt en dat soort shit.
 

DeletedUser23133

Guest
Ik moet zeggen dat ik persoonlijk nog niet echt kennis heb gemaakt met de gamemods maar hoor en zie af en toe dingen die naar mijn idee niet echt kloppen ^^,vervelende hier aan is natuurlijk wel dat je als speler hier niet veel aan kan doen.
 

DeletedUser23694

Guest
inderdaad, je kunt er als speler weinig tot niets aan doen. Je bent overgeleverd aan de grillen en grollen van zo'n gamemod en als speler op TW heb je geen rechten. Ik heb inmiddels de meest vreemde zaken gezien. Spelers die een ban verdiende kregen het niet, door de juiste vriendjes te hebben. En spelers die geen ban verdiende, kregen het juist wel. Of erger, IG vetes die via bevriende gamemods werden uitgevochten.
 

DeletedUser23133

Guest
Ja,er is blijkbaar niets zo moeilijk als onpartijdig zijn. Het zou zo moeten zijn dat mods van buiten af komen,maar ja,dat zal wel te ingewikkeld zijn. Zolang als er spelers voor mod spelen zal je dat waarschijnlijk blijven houden,hoewel de leiding dan toch zou moeten ingrijpen.
 

DeletedUser23694

Guest
Ja dat vertrouwen zou je moeten hebben, maar helaas is mijn ervaring, dat dit niet gebeurd.
 

DeletedUser52024

Guest
jups en daar word niks tegen gedaan. Ik ervoer het als cyberpesten van gamemods. Maar dit is het niveau waarop gamemods tegenwoordig ons moeten beoordelen. Ik zie het steeds vaker op werelden, dit soort stom gedrag.

En als die leiding nou ook partijdig is?
 

DeletedUser43327

Guest
En als die leiding nou ook partijdig is?

Die zijn partijdig, als hun meer geld krijgen vinden ze het best :p

En verder, tja mods.. Nooit problemen mee gehad, soms een fora modje, maargoed.

Maar nu ik gewoon zo hard word genaait, dat ze niet eens de TIJD ervoor nemen om eens te werken voor hun geld, komop zeg hoelang duurt het om in te loggen, naar settings te gaan, en te kijken welke ip's er ingelogd zijn?

En een game mod die zelf speelt is belachelijk naar mijn woorden. Precies wat hier is gezegt, stel die mod speelt w5, en ze maat word geownt op w10 waar hij toevallig game mod is, naja dan zie je het wel he?
 

DeletedUser52024

Guest
Persoonlijk heb ik nog last gehad van oneerlijke moderators, maar ik hoor wel vaak dingen waardoor je toch even achter je oren krabt..
 

DeletedUser

Guest
de vraag is dan wat hun onder het woordje buitenlander verstaan . Iemand die niet goed opgelet heeft op school = buitenlander ?? iemand die snel probeerde te schrijven en per ongeluk een foutje tussen door gemaakt heeft = buitenlander ??

of jij staan mij niet aan en op je acc is niks te vinden dus je moeten een buitenlander zijn ????
 

DeletedUser23133

Guest
de vraag is dan wat hun onder het woordje buitenlander verstaan . Iemand die niet goed opgelet heeft op school = buitenlander ?? iemand die snel probeerde te schrijven en per ongeluk een foutje tussen door gemaakt heeft = buitenlander ??

of jij staan mij niet aan en op je acc is niks te vinden dus je moeten een buitenlander zijn ????

Ik heb geen idee eigenlijk hoe ze dat bepalen,ik bedoel,je kan in het buitenland wonen maar toch nederlands zijn....misschien als je echt via pm in een andere taal schrijft of zo dat ze het dan kunnen bewijzen.
 

DeletedUser43327

Guest
Ik heb geen idee eigenlijk hoe ze dat bepalen,ik bedoel,je kan in het buitenland wonen maar toch nederlands zijn....misschien als je echt via pm in een andere taal schrijft of zo dat ze het dan kunnen bewijzen.

Dat boeit toch niet? je dient alleen de taal te beheersen, en daarmee ook te praten.
 

DeletedUser

Guest
ja een klein beetje , bij elke volledige scan vind ie wat en verwijdert het en bij de volgende scan heeft ie het weer :(
 
Bovenaan