- Reactiescore
- 757
Hoe deed je dat??Ik heb al 2 gratis namechanges gekregen om het te krijgen tot wat het nu is, noemenswaardig
Hoe deed je dat??Ik heb al 2 gratis namechanges gekregen om het te krijgen tot wat het nu is, noemenswaardig
Netjes! Denk dat wij de enige twee in dat clubje zijn!naam gekozen die niet mocht en daarna iemand die mijn ingame account namechangede waar ik ontevreden mee was waardoor duckje mijn af naam gratis namechangede naar iets naar keuze
Is de 500pp al teruggestort, of zijn ze daar te laks in.Voor nu hebben we alleszins een onderwerp waar oneindig over doorgegaan kan worden. Verder zou ik het appreciëren mocht hier geen humor op toegepast worden, zeker niet door een mod.
Heb nog niets ontvangen. Slechte mopjes maken over andermans miserie krijgt blijkbaar voorrang.Is de 500pp al teruggestort, of zijn ze daar te laks in.
Voor nu hebben we alleszins een onderwerp waar oneindig over doorgegaan kan worden. Verder zou ik het appreciëren mocht hier geen humor op toegepast worden, zeker niet door een mod.
Stalov zijn moeder is nog een leuk gespreksonderwerp anders.Tis maar goed dat er af en toe geband word of er een naam gewijzigd moet worden, volgensmij hebben jullie anders geen gespreksonderwerpen meer hier op t vf
SchandeHeb nog niets ontvangen. Slechte mopjes maken over andermans miserie krijgt blijkbaar voorrang.
Ik heb em ook zelf gekozen hoor. Ik kreeg het bericht midden tijdens mijn werkshift dus ik kon niets anders verzinnen dan 'verdwaalde'. Als ik niet 'snel' antwoord zou geven zouden er verdere stappen ondernomen worden richting mijn adres..Vind het gek dat de mods dit voor jou hebben gekozen? ik had de keuze om zelf een naam in te dienen
Ik heb werkelijk geen idee wie het is.@Sule Silmad @Jo Han @famdecibel Is de avatar die ik nu heb toegestaan? 't is namelijk een maffiabaas..