Praattopic

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
naam gekozen die niet mocht en daarna iemand die mijn ingame account namechangede waar ik ontevreden mee was waardoor duckje mijn af naam gratis namechangede naar iets naar keuze :wink: :wink:
 
Reactiescore
756
naam gekozen die niet mocht en daarna iemand die mijn ingame account namechangede waar ik ontevreden mee was waardoor duckje mijn af naam gratis namechangede naar iets naar keuze :wink: :wink:
Netjes! Denk dat wij de enige twee in dat clubje zijn! :cool2:
 
Reactiescore
534
Tis maar goed dat er af en toe geband word of er een naam gewijzigd moet worden, volgensmij hebben jullie anders geen gespreksonderwerpen meer hier op t vf
 
Reactiescore
756
Voor nu hebben we alleszins een onderwerp waar oneindig over doorgegaan kan worden. Verder zou ik het appreciëren mocht hier geen humor op toegepast worden, zeker niet door een mod.
 
Reactiescore
534
Voor nu hebben we alleszins een onderwerp waar oneindig over doorgegaan kan worden. Verder zou ik het appreciëren mocht hier geen humor op toegepast worden, zeker niet door een mod.

gooi me voor het tribunaal
 
Reactiescore
756
Eigenlijk ben ik al lang blij dat Fam geen spellingsfout gemaakt heeft tijdens het gratis veranderen van mijn naam, anders zat ik daar ook nog mee..
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Vind het gek dat de mods dit voor jou hebben gekozen? ik had de keuze om zelf een naam in te dienen
 
Reactiescore
756
Vind het gek dat de mods dit voor jou hebben gekozen? ik had de keuze om zelf een naam in te dienen
Ik heb em ook zelf gekozen hoor. Ik kreeg het bericht midden tijdens mijn werkshift dus ik kon niets anders verzinnen dan 'verdwaalde'. Als ik niet 'snel' antwoord zou geven zouden er verdere stappen ondernomen worden richting mijn adres..

Ik voelde me een beetje angstig en verdwaald dus op die moment de meest toepasselijke naam. Later leuk om aan mijn kinderen te vertellen hoe mijn naam tot stand is gekomen.
 
Reactiescore
57
Wow lol, puur alleen al om te weten welke stappen ze zouden ondernemen zou ik nu ook zo'n account willen aanmaken.
 
Reactiescore
756
Klonk inderdaad best als een dreigement. Eigenlijk zou ik 600pp als compensatie moeten vragen. Moet nog 100pp uitgeven aan een nieuwe ava.
 
Reactiescore
1.659
wil graag mijn complimenten maken aan @Duckje voor het intact houden van de ban van siemiecoo. hij heeft zich idd wekenlang misdragen en ik had hem zelfs een uitzonderlijke berisping gegeven a 10 strafpunten ipv een karige 3?
 
Reactiescore
1.237
Ben ik het absoluut niet mee eens. Wat een totalitaire dictatoriaal bewind wordt er gevoerd door dit elitaire gezelschap gezelschap van on the go opererende BOA's.

Willekeur is aan der orde van de dag zowel in het hanteren van de 'regels' als bij wie er bestraft moet worden.

Als community manager zou @Duckje moeten kijken naar de misstanden van de afgelopen dagen en in gesprek gaan met zijn community ipv een door de mods gecensureerde discussie voeren via de support functie. Dit staat zo haaks op de termen vrijheid en samen dat we naar mijn mening ook gewoon beter de term community manager kunnen wijzigen naar staatsopsporingsambtenaar.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan