Praattopic

Reactiescore
999
Ben ik het absoluut niet mee eens. Wat een totalitaire dictatoriaal bewind wordt er gevoerd door dit elitaire gezelschap gezelschap van on the go opererende BOA's.

Willekeur is aan der orde van de dag zowel in het hanteren van de 'regels' als bij wie er bestraft moet worden.

Als community manager zou @Duckje moeten kijken naar de misstanden van de afgelopen dagen en in gesprek gaan met zijn community ipv een door de mods gecensureerde discussie voeren via de support functie. Dit staat zo haaks op de termen vrijheid en samen dat we naar mijn mening ook gewoon beter de term community manager kunnen wijzigen naar staatsopsporingsambtenaar.

volledig mee eens.

of de ban al dan niet terecht is laat ik in het midden, maar het feit dat elke mod één voor één een andere mening en maatstaf hanteert is bijzonder kwalijk en een doorn in het oog van de volledige community

de community manager moet de community MANAGEN, het enige wat momenteel gebeurt is vanop een hoog schavotje enthousiaste en actieve users die af en toe wat te veel praten de mond snoeren.

daarom stel ik dus voor dat de mods vanaf nu meer openlijk communiceren over berispingen en bans met de users, zodat zij inzage kunnen krijgen in dit proces. momenteel is het nog allemaal veel te veel subjectief nattevingerwerk.

gegroet
 
Reactiescore
757
volledig mee eens.

of de ban al dan niet terecht is laat ik in het midden, maar het feit dat elke mod één voor één een andere mening en maatstaf hanteert is bijzonder kwalijk en een doorn in het oog van de volledige community

de community manager moet de community MANAGEN, het enige wat momenteel gebeurt is vanop een hoog schavotje enthousiaste en actieve users die af en toe wat te veel praten de mond snoeren.

daarom stel ik dus voor dat de mods vanaf nu meer openlijk communiceren over berispingen en bans met de users, zodat zij inzage kunnen krijgen in dit proces. momenteel is het nog allemaal veel te veel subjectief nattevingerwerk.

gegroet
Hoor ik hier spontaan de vraag dat Duckje aftreedt als CM aan het licht gebracht worden?
 
Reactiescore
1.276
Hoor ik hier spontaan de vraag dat Duckje aftreedt als CM aan het licht gebracht worden?
Nee. Hij moet in gesprek gaan problemen aanhoren en het grotere geheel zien. De mods doen het niet slecht maar missen de tools en misschien ook wel de ervaring met deze vorm van activiteit om hier mee om te gaan. Als hoeder zou hij ze bij de hand moeten nemen in het gesprek in plaats van te steunen op bans en strafprocedures en te schitteren in afwezigheid. Deze activiteit zou ze moeten inspireren om weer meer activiteiten op te starten ipv users hier en masse te reguleren en te berispen.
 
Reactiescore
1.577
Eens met Dash. Een moderator dient de community. Wij horen geen vijanden maar juist bondgenoten te zijn.

Desondanks bekruipt me het gevoel dat we meer in het oog gehouden worden dan elders. Er is zelfs sprake van intimidatie nog voor er een post is.

Wij willen een gelijkwaardige behandeling, meer transparantie en rechtlijnig bestuur.
 
Reactiescore
757
Nee. Hij moet in gesprek gaan problemen aanhoren en het grotere geheel zien. De mods doen het niet slecht maar missen de tools en misschien ook wel de ervaring met deze vorm van activiteit om hier mee om te gaan. Als hoeder zou hij ze bij de hand moeten nemen in het gesprek in plaats van te steunen op bans en strafprocedures en te schitteren in afwezigheid. Deze activiteit zou ze moeten inspireren om weer meer activiteiten op te starten ipv users hier en masse te reguleren en te berispen.
Klopt inderdaad wel. Ergens hoop ik dat deze gebeurtenissen de deur hiervoor toch op een kier gezet hebben. Alleen denk ik dat er niet snel verandering zal komen aangezien het zo al jaren gaat..
 
Reactiescore
293
Nee. Hij moet in gesprek gaan problemen aanhoren en het grotere geheel zien. De mods doen het niet slecht maar missen de tools en misschien ook wel de ervaring met deze vorm van activiteit om hier mee om te gaan. Als hoeder zou hij ze bij de hand moeten nemen in het gesprek in plaats van te steunen op bans en strafprocedures en te schitteren in afwezigheid. Deze activiteit zou ze moeten inspireren om weer meer activiteiten op te starten ipv users hier en masse te reguleren en te berispen.
Hier kun je niet anders dan mee eens zijn:)
 
Reactiescore
757
De mods hebben in ieder geval hun werk al gehad met deze beginnende VF'er. Ook de eerste keer dat ik weet dat Fam zich gaat moeien op het forum
 
Reactiescore
1.276
De mods hebben in ieder geval hun werk al gehad met deze beginnende VF'er. Ook de eerste keer dat ik weet dat Fam zich gaat moeien op het forum
Nog steeds een zwakke argumentatie voor een name change. Omdat het IG is ipv op het forum opeens een big deal. Dat kan je toch niet uitleggen? Zou ik op me werk mee moeten aankomen...
 
Reactiescore
757
Nog steeds een zwakke argumentatie voor een name change. Omdat het IG is ipv op het forum opeens een big deal. Dat kan je toch niet uitleggen? Zou ik op me werk mee moeten aankomen...
Ik hoorde net van iemand dat die maanden aan een stuk onder de naam Sint Jong Un heeft gespeeld IG. Heeft daar meer dan 1mio punten gehaald en dat mocht dan wel..

Waarschijnlijk heb ik gewoon de fout gemaakt door er geen 50k pp op te gooien..
 
Bovenaan