Praattopic

DeletedUser72524

Guest
Godver over chicks met politiek gaan praten omfg. Je ziet aan Neerlandse politici dat vrouwen faken;).
 

DeletedUser61134

Guest
Politiek is t probleem niet zo.
Alleen Dirk snapt niet dat vrouwen van nature een hekel in Wiskunde hebben.
Zelfs als ze goed in wiskunde zijn haten ze wiskunde.
 
Reactiescore
1.015
Zoals ik beschreef zit er nog ruimte tussen de 'friendzone' en een 'seksuele relatie', dus aka een vrouw die je kent waarin je meestal binnen een gemixte context over politiek, studiegerelateerde dingen, etc praat. Daar heb ik geen problemen mee, maar ik zou me niet prettig voelen in 'de friendzone' simpelweg omdat je in die relatie praat over dingen die vrouwen onderling bespreken en daar heb je waarschijnlijk geen behoefte aan als cis gender heterofiel. Als ik aan een jongen in de friendzone denk zie ik iemand voor me die samen met vriendinnen series kijkt, een vrouwelijk type is en met die vriendinnen over hun vriendjes praat.

Maar misschien is mijn definitie niet ruim genoeg, maar dit is wel het gevoel dat je iig bij het woord krijgt en waarom het bij mij een negatieve associatie oproept.

Dat heb je ook auto bij een beste vriendin. Technisch gezien gebruikt men friendzoned ook alleen voor mensen die meer willen met iemand, maar waar dat niet gebeurd. In dat opzicht vind ik het cool van de andere partij zonder awkwardness overeen te komen. Die jongen weet zelf ook waar hij aan begint in dat geval.

Op zich vind ik het ook normaal dat je met je beste vriendinnen ook praat over dingen waarmee ze typerend over vrouwen praten. Heb er ook zo 2-3 die altijd naar mij komen als het over hun relatie, privé etc. gaat zelfs eerder dan hun beste vriendin.

Betekent dat dat ik een vrouwelijke type ben? Zie dat niet in verband met elkaar. Betekent hoogstens dat ik er ben voor de mensen waarom ik geef. Altijd, overal, voor om het eender wat.
Die vriendinnen daar zou ik ook nooit iets mee willen dus tot betrekking van je definitie, wat betekent dit dan? Kan ik gefriendzoned worden als ik zelf nooit wat meer wil met die personen?
 

DeletedUser7072

Guest
Je kan meteen zien dat Dirk geen ervaring heeft met dames :x

Ik snap jullie punt hoor. Maar je kan enkel zeggen dat ik iets fout doe als je denkt dat ik van tevoren een bepaald doel voor ogen heb. Als dat niet zo is, wat denk ik meestal het geval is bij mij en BI, dan doe je ook niks fout. En eigenlijk is het juist wel relaxed om niet elke conversatie in te gaan met dat doel in je achterhoofd ;)

Dat heb je ook auto bij een beste vriendin. Technisch gezien gebruikt men friendzoned ook alleen voor mensen die meer willen met iemand, maar waar dat niet gebeurd. In dat opzicht vind ik het cool van de andere partij zonder awkwardness overeen te komen. Die jongen weet zelf ook waar hij aan begint in dat geval.

Op zich vind ik het ook normaal dat je met je beste vriendinnen ook praat over dingen waarmee ze typerend over vrouwen praten. Heb er ook zo 2-3 die altijd naar mij komen als het over hun relatie, privé etc. gaat zelfs eerder dan hun beste vriendin.

Betekent dat dat ik een vrouwelijke type ben? Zie dat niet in verband met elkaar. Betekent hoogstens dat ik er ben voor de mensen waarom ik geef. Altijd, overal, voor om het eender wat.
Die vriendinnen daar zou ik ook nooit iets mee willen dus tot betrekking van je definitie, wat betekent dit dan? Kan ik gefriendzoned worden als ik zelf nooit wat meer wil met die personen?

Ligt aan de definitie, als de definitie niet alleen afhangt van de relatie zelf maar ook van jou (onuitgesproken) wens ervoor, dan ben je inderdaad niet gefriendzoned. Geen idee of je een vrouwelijk type bent, maar als ik je alleen zou beoordelen op dit stukje tekst zou ik denken van wel, maar dat is dan mss een vooroordeel van mijn kant. Ik ga zelf toch meer om met jongens, maar zoals gezegd heb ik er ook geen probleem mee om om te gaan met het andere geslacht, alleen dan nooit op de manier die jij nu beschrijft :p

Politiek is t probleem niet zo.
Alleen Dirk snapt niet dat vrouwen van nature een hekel in Wiskunde hebben.
Zelfs als ze goed in wiskunde zijn haten ze wiskunde.

Je moet de context bekijken Rebecca, ik ben geen Lakigigar die random gaat praten over iets wat niemand interesseert zonder het door te hebben. In een studiegerelateerde context lijkt het me heel normaal als ik wel over wiskunde of natuurkunde praat, en ik noemde van alles. Kijk wat we in de hooggeleidenchat bespreken, kijk wat we elders bespreken, etc gewoon dat soort gesprekken kun je hebben. En het kan luchtig zijn met af en toe een grap ertussendoor over Trump oid.
 

DeletedUser61161

Guest
Ik snap jullie punt hoor. Maar je kan enkel zeggen dat ik iets fout doe als je denkt dat ik van tevoren een bepaald doel voor ogen heb. Als dat niet zo is, wat denk ik meestal het geval is bij mij en BI, dan doe je ook niks fout. En eigenlijk is het juist wel relaxed om niet elke conversatie in te gaan met dat doel in je achterhoofd ;)
Wij hebben dat ook niet he, enkel bij mooie dames waar je chill een gesprek mee hebt.
 

DeletedUser7072

Guest
Waarom moet je toegelaten worden? Een VWO diploma is toch genoeg, of gaat het om een lotingstudie?
 
Bovenaan