Praattopic

Reactiescore
1.015
Mwah liefde is niet genoeg :p
Vaak genoeg meiden die verliefd raken en fouten maken daardoor :p

Gewoon 3 maanden proeftijd!

Niet genoeg, maar wel belangrijk.

Ook daarom dat ik nooit iets zou beginnen puur omdat ik met iemand wil. Moet eerst weten dat het een goed meisje is in een relatie. Anders ben je er niks mee.
 

DeletedUser61134

Guest
Niet genoeg, maar wel belangrijk.

Ook daarom dat ik nooit iets zou beginnen puur omdat ik met iemand wil. Moet eerst weten dat het een goed meisje is in een relatie. Anders ben je er niks mee.

Helemaal waar, ik had ook keuze uit meerdere jongens, maar de meeste kregen me niet zo aan het lachen als mijn huidige vriend :p
Mijn beste vriendin heeft alleen een vriend zodat mensen haar niet meer lastigvallen.
Heb best wel medelijden met haar vriend, zien elkaar 1x per maand ofzo
 

Deleted User - 487871837

Guest
Helemaal waar, ik had ook keuze uit meerdere jongens, maar de meeste kregen me niet zo aan het lachen als mijn huidige vriend :p
Mijn beste vriendin heeft alleen een vriend zodat mensen haar niet meer lastigvallen.
Heb best wel medelijden met haar vriend :p

Arme jongen :(
 
Reactiescore
1.015
Helemaal waar, ik had ook keuze uit meerdere jongens, maar de meeste kregen me niet zo aan het lachen als mijn huidige vriend :p
Mijn beste vriendin heeft alleen een vriend zodat mensen haar niet meer lastigvallen.
Heb best wel medelijden met haar vriend, zien elkaar 1x per maand ofzo

Juh, heb ook zo'n vriendin. Alles wat die doet of zegt is hilarisch bijna. Ze is wel daaamn nice dus als ik iets zou doen, dan met haar. Der enige ex zegt ook dat ze weergaloos is in bed :p.

Je vriendin is een beetje een bitch zo te zien... Arme jongen zoals Duncan zegt. Wel dom dat hij dat tolereert.
 

DeletedUser61134

Guest
Juh, heb ook zo'n vriendin. Alles wat die doet of zegt is hilarisch bijna. Ze is wel daaamn nice dus als ik iets zou doen, dan met haar. Der enige ex zegt ook dat ze weergaloos is in bed :p.

Je vriendin is een beetje een bitch zo te zien... Arme jongen zoals Duncan zegt. Wel dom dat hij dat tolereert.

Haha is zij ook die ex zijn enige ex, want dan moet je nog twijfels trekken.
Maar als het je eerste keer zal zijn is het sws je beste beurt, dat scheelt :p

Ik ben gewoon raar :eek: Krijg irl lastig ruzie met mensen omdat ze toch niet weten wanneer ik serieus ben :p
Vind het zelf wel positief om apart te zijn :p

Mwah ze heeft t te druk voor een relatie :eek:
Die jongen weet de reden dat ze akkoord ging, maar was wanhopig denk ik :p
 
Bovenaan