Praattopic

Reactiescore
1.015
Haha is zij ook die ex zijn enige ex, want dan moet je nog twijfels trekken.
Maar als het je eerste keer zal zijn is het sws je beste beurt, dat scheelt :p

Ik ben gewoon raar :eek: Krijg irl lastig ruzie met mensen omdat ze toch niet weten wanneer ik serieus ben :p
Vind het zelf wel positief om apart te zijn :p

Mwah ze heeft t te druk voor een relatie :eek:
Die jongen weet de reden dat ze akkoord ging, maar was wanhopig denk ik :p

Bijlange niet de enige, nee :p. Ze is zelf maar 18 dus op zich logisch dat een normale meid dan nog niet veel vriendjes heeft gehad.

Jij bent inderdaad raar, ja. Je wil ook niet normaal zijn, zoals een Sander ofzo.

Als ze het te druk heeft voor een relatie blijft ze best alleen.
 

DeletedUser61134

Guest
Bijlange niet de enige, nee :p. Ze is zelf maar 18 dus op zich logisch dat een normale meid dan nog niet veel vriendjes heeft gehad.

Jij bent inderdaad raar, ja. Je wil ook niet normaal zijn, zoals een Sander ofzo.

Als ze het te druk heeft voor een relatie blijft ze best alleen.

Sander is zo normaal dat het abnormaal is!

Maar alleen krijgt ze dus meermaals per week jongens die uit willen en dat soort ongein.
Ze heeft meer jongens geblocked op app, fb, insta etc dan ze niet geblocked heeft :p
 
Reactiescore
1.015
Sander is zo normaal dat het abnormaal is!

Maar alleen krijgt ze dus meermaals per week jongens die uit willen en dat soort ongein.
Ze heeft meer jongens geblocked op app, fb, insta etc dan ze niet geblocked heeft :p

Tis niet omdat ze meermaals vraag krijgt, dat ze het niet kan negeren of zo ver moet gaan om een 'vriendje' te hebben. Int leven moet je dealen met je shit.

ik zeg altijd: Fap a day and keep the doctor away.

Het is: A fap a day, keeps the doctor away. Anders bedoel je hele dag zonder onderbreking fappen en dan niet meer.
 

DeletedUser7072

Guest
Tis wel oprecht hinderlijk als jongens die je wil friendzonen telkens uit willen :p

Friendzonen is ook een teken van disrespect. Tenminste, ik noem het pas friendzone als je een relatie met een jongen hebt die je ook met een vriendin zou hebben. Mijn zusje heeft zo'n jongen in de friendzone al jaren ook toen ze zelf een vriendje had, hij vindt het prima maar dat is een uitzondering.

Je kan gewoon over je werk praten(IT) of over politiek of iets anders algemeens, maar als jij gaat zagen tegen een hetero over kleding of over 'of die jongen me wel/niet leuk vindt' of iets in die geest dan is dat zwaar vernederend :eek:

Dus dan snap ik wel dat ze er een weg uit zoeken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser7072

Guest
Even mijn tekst goed lezen BI ;)

Speciaal voor jou het belangrijke stukje dikgedrukt, en volgens die definitie sta ik achter die mening.
 
Reactiescore
1.015
Hoezo nu niet meer? Zijn de sociale regels veranderd zonder dat iemand het me zei?
.

Doe ik enkel nog met m'n beste vriendinnen :p. Niet met allemaal, tenzij we in groep zijn. Dan ben ik verplicht, maar geef eerder een knuffel.

Even mijn tekst goed lezen BI ;)

Speciaal voor jou het belangrijke stukje dikgedrukt, en volgens die definitie sta ik achter die mening.

Goed gelezen hoor. Je zegt nu gewoon wat friendzonen is. Zie nog altijd niet in waarom dat disrespect zou zijn?
 

DeletedUser7072

Guest
Goed gelezen hoor. Je zegt nu gewoon wat friendzonen is. Zie nog altijd niet in waarom dat disrespect zou zijn?

Zoals ik beschreef zit er nog ruimte tussen de 'friendzone' en een 'seksuele relatie', dus aka een vrouw die je kent waarin je meestal binnen een gemixte context over politiek, studiegerelateerde dingen, etc praat. Daar heb ik geen problemen mee, maar ik zou me niet prettig voelen in 'de friendzone' simpelweg omdat je in die relatie praat over dingen die vrouwen onderling bespreken en daar heb je waarschijnlijk geen behoefte aan als cis gender heterofiel. Als ik aan een jongen in de friendzone denk zie ik iemand voor me die samen met vriendinnen series kijkt, een vrouwelijk type is en met die vriendinnen over hun vriendjes praat.

Maar misschien is mijn definitie niet ruim genoeg, maar dit is wel het gevoel dat je iig bij het woord krijgt en waarom het bij mij een negatieve associatie oproept.
 
Bovenaan