Praattopic

Reactiescore
169
Jij was toch de persoon die Stan ging uitmaken voor een domme persoon die het stambelang niet voorop had? Of lees ik die screens zo verkeerd?

Ik vrees dat je niet goed leest. Gooi gerust wat je hebt op het AF of stuur even via discord. Deze discussie was al redelijk af. Ook stond ik daar niet alleen in. Venom core zijn een aantal spelers die goed op elkaar zijn afgestemd. Wij als nieuwe kliek zijn daar niet bij betrokken geweest tot een aantal opstootjes ervoor zorgde dat ook wij wat mensen hebben die op stamniveau kunnen meepraten. Wij wilde dingen op gebied van groei en afspraken, maar dat werd zonder overleg voor ons besloten. Maar wat je nu schrijft is niet zo gesteld of wordt uit verband getrokken.
Gravend in mijn geheugen zou ik gezegd kunnen hebben: "Je zegt dat je veel doet voor ons (accounts Noord), maar ik zie het niet." of/en: "Hoe kan je niet begrijpen dat ik dit anders zie?".

Het uitschelden van iemand voor dom en geen stambelang is precies wat ik ook lees alleen dan gestuurd door de tegenpartij. Het lijkt me een slechte zaak om hier op verder te gaan gezien de afspraak en behoefte die er was iets uit te praten en dat ook is gedaan. Kennelijk heb jij die belofte niet gemaakt of bent die vergeten. Vervelend dat er dan op deze manier dingen blijven hangen.
 
Reactiescore
1.237
Kennelijk heb jij die belofte niet gemaakt of bent die vergeten. Vervelend dat er dan op deze manier dingen blijven hangen.
Ik reageer hier alleen op omdat jij wederom een stamgenoot probeert te trollen oid. :p

Verder heb je mijn discord, als je je afvraagt waar ik het over heb moet je mij maar sturen. :)
 
Reactiescore
41
Nu wil ik niet in een zoveelste eindeloze discussie belanden maar iets in mij zegt wel dat stan weinig respect kan opbrengen voor anderen.

Iedereen moet maar zo goed zijn in TW als hij en iedereen moet zich maar naar hem schikken anders krijg je problemen met hem, dit is mijn ervaring en ik ben duidelijk niet de enige die er zo over denkt dus het zal ook niet alleen aan mij liggen.
 
Reactiescore
2.386
Mijn naam is Stanlin dus doe mijn naam eer aan please? Dit is niet voor niets een verwijzing naar een groots USSR-leider genaamd Jozef? :confused2::confused2:
 
Reactiescore
95
Nu wil ik niet in een zoveelste eindeloze discussie belanden maar iets in mij zegt wel dat stan weinig respect kan opbrengen voor anderen.

Iedereen moet maar zo goed zijn in TW als hij en iedereen moet zich maar naar hem schikken anders krijg je problemen met hem, dit is mijn ervaring en ik ben duidelijk niet de enige die er zo over denkt dus het zal ook niet alleen aan mij liggen.

Ligt dan toch echt bij de bepaalde mensen zelf. Heb 0 problemen met Stan. Het zijn enkel de noobjes die niet inzien dat ze fout zitten die het oneens zijn
 
Reactiescore
41
Ligt dan toch echt bij de bepaalde mensen zelf. Heb 0 problemen met Stan. Het zijn enkel de noobjes die niet inzien dat ze fout zitten die het oneens zijn
Je legt net de vinger op jullie probleem, voor jullie is TW blijkbaar jullie hele leven, voor mij is dit gewoon een tijdsverdrijf wanneer ik zin en tijd heb en wij worden door jullie neergehaald.
Een wereld winnen intereseerd mij niet en reken mij daar dan ook niet op af, ik wil gewoon wat plezier hebben in het spel en dat is al respecteer ons gewoon als mens en dat is al.
 
Reactiescore
2.386
Ik respecteer je als mens, daar moet je zeker niet mee inzitten. Ik denk ook dat mijn basisrespect vele malen hoger ligt dan het gemiddelde op dit spel. Maar dat gevoel krijg jij niet, dus dan stopt het denk ik?
Ik snap ook echt niet wat ik verkeerd heb gedaan naar jou toe eigenlijk, maar blijkbaar is het genoeg om te verwijten dat ik geen respect en geen leven heb.
 
Reactiescore
417
Ik respecteer je als mens, daar moet je zeker niet mee inzitten. Ik denk ook dat mijn basisrespect vele malen hoger ligt dan het gemiddelde op dit spel. Maar dat gevoel krijg jij niet, dus dan stopt het denk ik?
Ik snap ook echt niet wat ik verkeerd heb gedaan naar jou toe eigenlijk, maar blijkbaar is het genoeg om te verwijten dat ik geen respect en geen leven heb.
Ik moet zeggen dat je vorige reactie op het AF volwassen was. Wat er in jullie disc allemaal plaatsvindt weet ik dan weer niet.
 
Reactiescore
169
Nu wil ik niet in een zoveelste eindeloze discussie belanden maar iets in mij zegt wel dat stan weinig respect kan opbrengen voor anderen.

Iedereen moet maar zo goed zijn in TW als hij en iedereen moet zich maar naar hem schikken anders krijg je problemen met hem, dit is mijn ervaring en ik ben duidelijk niet de enige die er zo over denkt dus het zal ook niet alleen aan mij liggen.

Dat is niet hoe ik er over denk. Ik heb een discussie gehad en die van twee kanten redelijk heftig geweest, maar @Kerouac is voor mij zeker weten wel een respectvol speler en persoon. De opbouw en explosie is een logisch gevolg en niet meer dan natuurlijk en op zijn tijd goed.
Het vervolgens invliegen van de kamikaze fanatiekelingen zoals Luc is dat voor mij niet, maar dat hoef ik hier niemand uit te leggen.
 
Reactiescore
2.386
Mijn taak als leiding zit er weer op voor vandaag.
afbeelding-2023-02-15-153107275.png
 
Reactiescore
338
Ik heb samengespeeld op 1 account met Stan.
Ik ben ook geen wereldtopper , maar Stan en ik hebben altijd op dezelfde golflengte gezeten. Ik heb zelfs privé veel aan hem gehad toen ik in een moeilijke periode zat. Dus dat Stan geen respect zou hebben , slaat volgens mij helemaal nergens op.
 
Reactiescore
80
Ik kan dat beamen
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
hey matekes
 
Reactiescore
2.386
Het doet mijn ego deugd dat er een hele dag in de praathoek van wereld 89 op het algemeen forum van TrIbAlWaRs over mezelf is gepraat
 
Bovenaan