Praattopic

Reactiescore
6
Overtreed komaan man iemand van onze stam die stopt en nog ni eens volledig genomen? En das boosten? Tegen en account met 7miljoen punten meer? Wat voordeel heb ik zo misschien tegen hem?
 
Reactiescore
6
Het probleem is dat venom naar de rim moet maar het duurt precies te lang tegen dat er voor eindwinst kan begonnen worden dus doet hij het dan maar zo
 
Reactiescore
240
Ja de boostregels slaan mid/end game echt nergens op, early game vind ik ze echt wel terecht. Maar heeft QiD die regels hoogst persoonlijk zelf verzonnen? Volgens mij was dat een denktank namelijk. Snap je frustratie, maar zie niet in waarom je gebrand bent om QiD hiervoor te blamen.
 
Reactiescore
2.386
De regel is dat je wacht tot deze persoon op grijs is, en dan kun je ze overnemen. Als wij het zo moeten doen, jullie ook.
Overigens hebben we vorige week nog dorpen van je overgenomen dus ik snap niet goed wat je zegt.
 
Reactiescore
6
En hoeveel verlies zeg je dat hier ook? Kijk stats anders is even ;-) het zou erg zijn als je er geen neemt eh met 7mil meer
Triestig dat je het zo moet doen klucht zijn jullie maar nu ben je er eindelijk door succes met je gemaakte wereld winst hoop dat je word opgegeten. Klucht tw
 
Reactiescore
2.386
QID als account heeft het buiten de start nog niet moeilijk gehad. Daarnaast heb jij in de verste verte nog niet gezien hoe ver wij gaan als we echt aanvallen. Doe niet alsof Dwayne dat ene account bent waar we nooit door zijn geraakt.
 
Reactiescore
169
Ja, dat opschepperige gedrag hier van die gasten en de verdere arrogantie op het forum. Man man man wat zijn ze knap en O o o wat hebben ze het weer goed voor elkaar. Kotsmisselijk word ik ervan en meer mensen hebben hier datzelfde probleem.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.237
Reactiescore
6
Met 7mil punten meer nog is en dit gaje delen zal jouw rapportjes is delen van alles dat ge zomaar verliest heb wel 1 tip voor je zoek aub is werk man en doe iets me u leven ;;)
 
Reactiescore
1.237
Met 7mil punten meer nog is en dit gaje delen zal jouw rapportjes is delen van alles dat ge zomaar verliest heb wel 1 tip voor je zoek aub is werk man en doe iets me u leven ;;)
Ja want jij hebt geen hulp gekregen van je geboostte stam van 13mil? :p
 
Reactiescore
6
Reactiescore
2.386
Oke :KEKbye:
 
Bovenaan