Praattopic

Reactiescore
146
Zekers Flex, jij kan die hier vergaren, heb nog een lekker broertje die wel van bil wilt gaan
 
Reactiescore
1.585
Dit is relatief hoog niveau. Het is wachten tot Luc van aapjeklap weer probeert van account te wisselen dat hier de pleuris uitbreekt.

Even leuk doen Pipo? Lul niet zo stom uit je nek man.
 
Reactiescore
80
:biggrin:
 
Reactiescore
169
Even leuk doen Pipo? Lul niet zo stom uit je nek man.

Ik moest aan je denken bij deze quote:
"'When a clown moves in to a palace it does not make him a king, it just makes the palace a circus"

Maar ook met deze:
"Never argue with a fool; onlookers may not be able to tell the difference"

De laatste deed mij ook een beetje zeer. Dus dit was mijn laatste reactie Luc. Je zal me niet missen en dat is niet erg, want dat doe ik ook niet. Misschien dat ik ergens ooit weer de Venom discord join. Alvast bedankt voor het begrip en sorry forum voor het ontnemen van een volgende tirade of scheldpartij.

Ps: Tip! Luc reageert altijd indien je hem tagged en hap hap hapt op alles wat je zegt. Weet zelf wanneer iets genoeg is, want Luc doet dat niet.
 
Reactiescore
1.585
Ik moest aan je denken bij deze quote:
"'When a clown moves in to a palace it does not make him a king, it just makes the palace a circus"

Maar ook met deze:
"Never argue with a fool; onlookers may not be able to tell the difference"

De laatste deed mij ook een beetje zeer. Dus dit was mijn laatste reactie Luc. Je zal me niet missen en dat is niet erg, want dat doe ik ook niet. Misschien dat ik ergens ooit weer de Venom discord join. Alvast bedankt voor het begrip en sorry forum voor het ontnemen van een volgende tirade of scheldpartij.

Ps: Tip! Luc reageert altijd indien je hem tagged en hap hap hapt op alles wat je zegt. Weet zelf wanneer iets genoeg is, want Luc doet dat niet.

Ik weet niet eens wie je bent en blijkbaar wordt je dus ook niet gemist ;)

Grappig dat je nog steeds denkt dat ik serieus reageer of dat het hele forum me überhaupt wat boeit. Groetjes
 
Reactiescore
417
Ik weet niet eens wie je bent en blijkbaar wordt je dus ook niet gemist ;)

Grappig dat je nog steeds denkt dat ik serieus reageer of dat het hele forum me überhaupt wat boeit. Groetjes
Ik heb zo'n gevoel dat dat eerste niet klopt, ik gok dat je na de eerste reactie al op discord schreef wie is deze gozer.

Aan de reacties van je te zien, doet het wel wat met je. Waarom zou je anders blijven reageren? De enige andere uitkomst die ik zie, zou zijn om het forum levendig te houden. Echter staat dat in contrast met "Lul niet zo stom uit je nek man." waar het meer lijkt of je iemand de mond wil snoeren.
 
Reactiescore
1.237
Ik heb zo'n gevoel dat dat eerste niet klopt, ik gok dat je na de eerste reactie al op discord schreef wie is deze gozer.
@aapjeklapklap @This it for Me is waarschijnlijk die Leon die uit de stamdiscord geleaved is nadat hij teveel reacties kreeg op zijn arrogante gedrag tov Stan. :p Boarders is zen neefje die mee komt stoken. :eek: maak je er niet druk in
 
Reactiescore
1.585
@aapjeklapklap @This it for Me is waarschijnlijk die Leon die uit de stamdiscord geleaved is nadat hij teveel reacties kreeg op zijn arrogante gedrag tov Stan. :p Boarders is zen neefje die mee komt stoken. :eek: maak je er niet druk in
Ah ja iedereen zag al dat het gwn een kut ventje is met een grote waffel die er geen flikker van kan. Daarom is die gelukkig ook weg en wordt hij zeker niet gemist.

Dat is exact wat ik zei jij schele debiel.
Toffe reactie, ik kan nu wel reageren met: je moeder zei vannacht wel wat anders :) maar je bent duidelijk m’n tijd niet waard.
 
Reactiescore
169
Ah ja iedereen zag al dat het gwn een kut ventje is met een grote waffel die er geen flikker van kan. Daarom is die gelukkig ook weg en wordt hij zeker niet gemist.
Is ook waar, je hebt gelijk, vanaf w45 is het eigenlijk nooit echt meer super geweest. Gelukkig ben jij pas op winnende accounts gekomen vanaf w60. Sommige kost het kennelijk 8 jaar om te leren. Verder geen probleem, ik snap het wel! Net moeilijk dat die ene hersencel van jou die andere moet vinden en dan samenwerken. Veel beweren dat deze zoektocht nooit opgehouden is, maar dat het spel gewoon makkelijker is geworden.
Aapje.png
 
Reactiescore
169
@aapjeklapklap @This it for Me is waarschijnlijk die Leon die uit de stamdiscord geleaved is nadat hij teveel reacties kreeg op zijn arrogante gedrag tov Stan. :p Boarders is zen neefje die mee komt stoken. :eek: maak je er niet druk in
Oorzaak en gevolg is niet juist. Jij weet beter, dan is dit wel jammer.
Wel heeft de zweterige Venom discord niet mijn voorkeur gehad en ben ik na een opstootje met de leiding niet de minste geweest om even te bellen en even te praten en was het geloof ik goed (eigen initiatief). Ik kan het niet over jou zeggen, maar er lopen er genoeg rond met een arrogantie die nog wel gelijk aan die van mij staat of hoger (indien men beperkte meerekent als aapje klap).
 
Reactiescore
2.386
Oorzaak en gevolg is niet juist. Jij weet beter, dan is dit wel jammer.
Wel heeft de zweterige Venom discord niet mijn voorkeur gehad en ben ik na een opstootje met de leiding niet de minste geweest om even te bellen en even te praten en was het geloof ik goed (eigen initiatief). Ik kan het niet over jou zeggen, maar er lopen er genoeg rond met een arrogantie die nog wel gelijk aan die van mij staat of hoger (indien men beperkte meerekent als aapje klap).
Ik bevestig, was nodig op dat moment. Kan gebeuren uiteraard.
 
Reactiescore
1.237
Oorzaak en gevolg is niet juist. Jij weet beter, dan is dit wel jammer.
Jij was toch de persoon die Stan ging uitmaken voor een domme persoon die het stambelang niet voorop had? Of lees ik die screens zo verkeerd?
 
Bovenaan