Praattopic

Reactiescore
757
Stel dus, account A heeft 5 dagen, speler gebruikt account B om te posten en krijgt daar 6 maanden. Na 5 dagen word account A weer vrijgegeven.

Speler A post dan direct weer op account A, krijgt speler dan weer een ban van 6 maanden omdat hij de ban van 6 maanden op account B ontwijkt?
Da’s een doordenkertje!
 
Reactiescore
1.367
Dat het voor jou niet zoveel uitmaakt kan ik me voorstellen, maar het gaat daar ook niet om. Het gaat erom dat de persoon in kwestie zich dermate gekwetst voelde. Martijn maakte willens en wetens misbruik van kennis om iemand te kwetsen. Net zoals hij dat al vaker heeft gedaan. En het aller Vieste eraan vind ik nog dat hij zo'n lafbek is om het anoniem te gaan doen. 6 maand ban is dikke prima

Klinkt net alsof je over verschillende KaK stammies van je spreekt
 
Reactiescore
534
Stel dus, account A heeft 5 dagen, speler gebruikt account B om te posten en krijgt daar 6 maanden. Na 5 dagen word account A weer vrijgegeven.

Speler A post dan direct weer op account A, krijgt speler dan weer een ban van 6 maanden omdat hij de ban van 6 maanden op account B ontwijkt?

Nee dat mag uiteraard gewoon. Is enige uitzondering wanneer je een ban mag 'ontwijken'.
 

DeletedUser77755

Guest
tbf vind ik het een rare strafmaatregel :p
Waarom beide accounts niet evenredig straffen?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Zal jou eens snel rapporteren pestkop
 
Reactiescore
2.386
Natte dweil > robbedobflop
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Een lekker Despo'tje kan ik wel waarderen op zijn tijd, maar ik weet dat jij dat geen bier vindt :O

Voor biertips moet ik je toch echt doorverwijzen naar @.Howlin
Je drinkt toch niet alleen maar despo's? Een lekkere snack anders?

Duvel, La Chouffe, Blonde Grimbergen, Westmalle, Blonde Terdole..

Geen idee of je graag blonde bieren drinkt maar dat zijn wel mijn favorieten.
Die laatste heb ik nog nooit op, thanks voor de aanrader, zal eens kijken waar die te verkrijgen zijn :)
 

Deleted User - 487957763

Guest
Je drinkt toch niet alleen maar despo's? Een lekkere snack anders?


Die laatste heb ik nog nooit op, thanks voor de aanrader, zal eens kijken waar die te verkrijgen zijn :)
Baja Blast van Taco Bell is wel aanrader trouwens non alcoholic wel evt doe je er zelf scheutje vodka in.

Snacks sowieso vlammetjes
 
Bovenaan