Praattopic

Reactiescore
1.365
Meldingen via de rapporteer knop worden altijd zo snel mogelijk bekeken en indien nodig iets mee gedaan
Aah duidelijk, want zou t wel appart vinden als dit super erg zou zijn ofzo xD.
 
Reactiescore
3.457
Haha, neem je t echt op voor die lui?
Leg mij geen woorden in de mond aub.
Puur uitlokkend gedrag van Jona omdat hij 100% zeker was dat degene zou reageren wie hij geciteerd had om daarna terug te komen met de woorden dat zijn intentie er is om het af naar een hoger niveau te tillen.
 
Reactiescore
1.478
Volgens mij heb ik het in die post (bewust) weinig over Imago gehad aangezien het min of meer een analyse van Spread was. Maar voel je vrij om voorbeelden aan te halen waar je precies op doelt. Wellicht dat je het verkeerd hebt geïnterpreteerd of dat ik het verkeerd heb verwoord waardoor een misvatting is ontstaan. Daarnaast is dat laatste wat je aanhaalt wel het hele doel achter P&P hè: je eigen stam zo goed mogelijk profileren. Mits het binnen de perken blijft en onderbouwd wordt. Het moet uiteraard geen opgeklopt verhaaltje worden.
Het kwam dus wel een beetje over als een opgeklopt verhaal bij mij, maar goed dat is mijn opvatting. Verder ben je een prima poster hoor, en ik waardeer de inzet en bedoeling van je post.
Leg mij geen woorden in de mond aub.
Puur uitlokkend gedrag van Jona omdat hij 100% zeker was dat degene zou reageren wie hij geciteerd had om daarna terug te komen met de woorden dat zijn intentie er is om het af naar een hoger niveau te tillen.
Denk dat dat meer kom om te laten zien hoe laag het niveau is soms.
 
Reactiescore
972
Leg mij geen woorden in de mond aub.
Puur uitlokkend gedrag van Jona omdat hij 100% zeker was dat degene zou reageren wie hij geciteerd had.

Op Jona’s post viel prima inhoudelijk te reageren, zoals je collega Kyuka gedaan heeft. Dus in die zin: ja, hij verbetert het wel enigzins, t.o.v. de bagger van afgelopen weken.
 
Reactiescore
3.457
Op Jona’s post viel prima inhoudelijk te reageren, zoals je collega Kyuka gedaan heeft. Dus in die zin: ja, hij verbetert het wel enigzins, t.o.v. de bagger van afgelopen weken.
Oh ja zeker,Melvin heeft keurig gereageerd op een stukje uit zijn post.
Laten we zeggen dat 80% gebash was uit Jona zijn post en 20% content die het af naar een “hoger niveau” tilde?
 
Reactiescore
972
Een uitlokkende post plaatsten ( “sneren” met de wetenschap dat er rea”s komen)) en daarna miepen dat de intentie er is om het af naar een hoger niveau te tillen?

Well done Jona :)
Oh ja zeker,Melvin heeft keurig gereageerd op een stukje uit zijn post.
Laten we zeggen dat 80% gebash was uit Jona zijn post en 20% content die het af naar een “hoger niveau” tilde?

Het was dus al wel beter dan het geneuzel van afgelopen tijd, vind je niet?

Misschien als je Fabian zo ver krijgt dat soort jongens aan banden te leggen, dat Jona het ook een stap beter kan doen. Slaan we gelijk 2 vliegen in 1 klap:biggrin:
 
Reactiescore
1.893
Een uitlokkende post plaatsten ( “sneren” met de wetenschap dat er rea”s komen)) en daarna miepen dat de intentie er is om het af naar een hoger niveau te tillen?

Well done Jona :)
Dankjewel Inge!

Het kwam dus wel een beetje over als een opgeklopt verhaal bij mij, maar goed dat is mijn opvatting. Verder ben je een prima poster hoor, en ik waardeer de inzet en bedoeling van je post.

Denk dat dat meer kom om te laten zien hoe laag het niveau is soms.
En als je dat vindt ben je er helemaal vrij in om dit uit te lichten hè. Nogmaals, ik zie er het opgeklopte niet van in, maar voel je vrij om mij van voorbeelden te voorzien. In ieder geval fijn dat de neutrale lezer het wel inziet, dus ook jij bedankt. :wink:
 
Reactiescore
5.701
Spread is woest, Melvin houdt van wurst.
@Kyuka
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
Deze tegenstrijdigheid vind ik banwaardig! Een stam die in het teken staat van liefde verspreiden die woest is?! Negatieve emoties heeft? Moderators, doe hier iets aan!
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
Ken je de uitdrukking "Liefde maakt woest" niet?

Wel de uitdrukking liefde maakt blind, maar ik zal alvast slachtofferhulp bellen voor de mensen om jou heen. :biggrin:
 
Bovenaan