Praattopic

Reactiescore
1.272
Toevallig kwam ik op deze post terecht van bijna 2 weken oud. Ik ben hierin wel verplicht te melden dat stamleiding uitgesloten wordt uit het spel mocht er op een stammenforum 18+ zaken aangetroffen worden.

We kunnen namelijk niet bevestigen dat iedereen in de stam 18+ is en dan is er wetgeving die overtreden wordt. ik ben dan als community manager verplicht de stam te ontbinden en de stamleiding (iedereen met stamleidingsprivileges in een stam) permanent te bannen.

Duckje
Jij zat de mooie liedjes te beluisteren die ik hier plaatste he.

Reactiescore
607
We houden idd van mooie vrouwen
En martijns troll wordt serieus genomen :eek:

Reactiescore
4.859
Toevallig kwam ik op deze post terecht van bijna 2 weken oud. Ik ben hierin wel verplicht te melden dat stamleiding uitgesloten wordt uit het spel mocht er op een stammenforum 18+ zaken aangetroffen worden.

We kunnen namelijk niet bevestigen dat iedereen in de stam 18+ is en dan is er wetgeving die overtreden wordt. ik ben dan als community manager verplicht de stam te ontbinden en de stamleiding (iedereen met stamleidingsprivileges in een stam) permanent te bannen.

Duckje
Toevallig? Jij bent gewoon opzoek naar 18+ content op dit forum zeker??? Oei oei oei!

Reactiescore
1.094
Jij zou beter je idiote gedrag veranderen. Dat gepaard met die avatar van jou die epilepsie aanvallen veroorzaakt bij mensen.
Hé seg, 2x met het verkeerde been uit bed gestapt ofzo? Sjeez, ik stel je nu echt zo grumpy voor als je ava hoor :O

Reactiescore
203
Dit is niet leuk :( Je kan deze kaart vergelijken met de kwaliteiten van een cara pils.. Trekt beiden op niks