Praattopic

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
@Sule Silmad je moet wel een beetje overwegen dat het vrije forum wel een slag apart is... Veel posters daar spelen niet eens meer tw en andersom heb ik bijvoorbeeld van mij 1800 posts niet 1 op het vrije forum gedaan. Het zou goed zijn voor W73 om hier gewoon wat nonsense topics voor de gezelligheid open te laten...
 
Reactiescore
534
@Sule Silmad je moet wel een beetje overwegen dat het vrije forum wel een slag apart is... Veel posters daar spelen niet eens meer tw en andersom heb ik bijvoorbeeld van mij 1800 posts niet 1 op het vrije forum gedaan. Het zou goed zijn voor W73 om hier gewoon wat nonsense topics voor de gezelligheid open te laten...

Dat snap ik. Vandaar dat ik deze ook toelaat, maar andersom moet ook gesnapt worden dat dat soort topics niet de overhand moeten gaan nemen op een wereldfora.
 
Reactiescore
207
Een beetje gezelligheid op een wereldfora kan nooit kwaad. Het brengt mensen bij elkaar en er moet niet altijd saai aan P&P gedaan worden :)
 
Reactiescore
2.366
Die van UBM was veeeeel mooier in of vorm, vind hem totaal niet geslaagd als ava. Kortom, vorige was beter!

Sanoj is gewoon een idioot
 
Reactiescore
5.590
Die van UBM was veeeeel mooier in of vorm, vind hem totaal niet geslaagd als ava. Kortom, vorige was beter!

Sanoj is gewoon een idioot
Van jouw PF krijg ik spontane epilepsie. Verder wel eens dat de oude van ubm beter was.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
iedereen weet dat je een mooie vrouw nodig hebt als ava
 
Reactiescore
5.590
iedereen weet dat je een mooie vrouw nodig hebt als ava
Dat is inderdaad de standaard, die van jou vreet alleen fractals zo te zien.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Bovenaan