Praattopic

DeletedUser

Guest
doedelzak...

bij ons is het een verschil.. Order2 is een internstam... Wil jij hiermee bedoelen dat jullie ook een internstam zijn?

Wij zijn geen vijanden van Order2. Terwijl wij dat wel van jullie zijn.

jacco, thijk, ned smits, robbie, sammy, snow, moskva, koningjoost, edham, oracledude, jack de boss, dushi, marnixdegreve, jay the devil, witte pandera zijn deze week dorpen verloren aan order. Dus er is wel een verschil ;)

Oh dan moet ik toch eens wat beter gaan opletten denk ik ;p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
9 dagen terug heb je er nog één verloren;)

Je doet precies of je niets verrloren hebt aan order :

Zijde 1:
Spelers: KoningJoost
Zijde 2:
Stammen: Order, Order2

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 93
Kant 2: 363
Verschil: 270

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 885,715
Kant 2: 3,155,301
Verschil: 2,269,586

chart
 

DeletedUser

Guest
Heb ik teruggepakt ;)

En nee, dat doe ik niet. Ik was juist mans genoeg om het toe te geven. Vraag mijn Order buurtjes maar (gek genoeg lijkt het grootste deel van Order wat echt hersens heeft ook precies naast mij te liggen. Jij weet niet eens hoeveel dagen er in een week zitten, lol. ^^)

jacco, thijk, ned smits, robbie, sammy, snow, moskva, koningjoost, edham, oracledude, jack de boss, dushi, marnixdegreve, jay the devil, witte pandera zijn deze week dorpen verloren aan order. Dus er is wel een verschil ;)

9 dagen terug heb je er nog één verloren;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
haha compliment mag ook wel eens. ;P

Jammer dat 'kingoftheroad' nu weer net gaat doen alsof hij het niet leest. (zoals altijd als hij zelf na een reactie van een ander beseft dat hij idd oliedom is) ;p

We zien je wel weer als je weer mee gaat lopen praten met Spyro 'kingoftheroad'! Spyro kun jij je billetjes niet ff inspecteren op honing restjes? :p
 

DeletedUser

Guest
haha compliment mag ook wel eens. ;P

Jammer dat 'kingoftheroad' nu weer net gaat doen alsof hij het niet leest. (zoals altijd als hij zelf na een reactie van een ander beseft dat hij idd oliedom is) ;p

We zien je wel weer als je weer mee gaat lopen praten met Spyro 'kingoftheroad'! Spyro kun jij je billetjes niet ff inspecteren op honing restjes? :p

kwas even slapen jongeheer;)


naar een 2tal dagen non stop te spelen op TW;)
 

DeletedUser

Guest
kwas even slapen jongeheer;)


naar een 2tal dagen non stop te spelen op TW;)

En dat was het beste waar je mee kon komen. Ik had dus gewoon gelijk. Je reageert omdat het 'moet' ofzo ;D

Spyro. Jij noemt dit spelletje een universiteit. Zit nogal een verschil tussen. Voor king geldt enkel dat het misschien zonde is van je weekend, maar het is weekend. Hoe is jou paasvakantie? ;)
 

DeletedUser53052

Guest
En dat was het beste waar je mee kon komen. Ik had dus gewoon gelijk. Je reageert omdat het 'moet' ofzo ;D

Spyro. Jij noemt dit spelletje een universiteit. Zit nogal een verschil tussen. Voor king geldt enkel dat het misschien zonde is van je weekend, maar het is weekend. Hoe is jou paasvakantie? ;)

Haha, gaan we weer die toer op, lol :D
... zoals ik je daarstraks ingame zei, king of the road :p
 
Bovenaan