Praattopic

DeletedUser

Guest
Dit topic heeft hier geen zin meer, dus hier kan een slotje op! ;)

De wereld zit in een te ver stadium en een topic over de eindstrijd van W4 (Order vs. TFF), is hier meer dan genoeg.
 

DeletedUser53052

Guest
1) Er is helemaal geen praattopic nodig, die bevind zich gewoon in het topic dat graspop vermeldt.
2) Zo'n soort topic is enkel voor topic geilers, laat staan van mensen van andere werelden
3) Kshhhhttt
 

DeletedUser

Guest
Owh, ik wilde eigenlijk gewoon gaan praten hier, als oud wereld 4 speler. :c
 

DeletedUser

Guest
als iemand dat nou wil? waarom die bemoeienis dan? is dit forum jullie bezit ofzo?
 

DeletedUser

Guest
Die kerel heeft op alle oude werelden exact hetzelfde geplaatst. Slaat nergens op dus. Trouwens als je dan zo graag een prraattopic zeg dan iets nuttigs 'barst los' slaat nergens op.
 

DeletedUser

Guest
verwacht je nou van mij een zinnig antwoord? hahahaha kan je mij niet meer dus ! moet zeggen dat ik het wel begin te missen hoor ! :D
 

DeletedUser

Guest
Hij is nog open
JOEPIE-KRAAM-staand.aspx
 

DeletedUser16443

Guest
verwacht je nou van mij een zinnig antwoord? hahahaha kan je mij niet meer dus ! moet zeggen dat ik het wel begin te missen hoor ! :D

Kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrreeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnn!

We miss you:D
 

DeletedUser

Guest
Ik ben alleen maar een oud wereld 4 speler :c

Maar ingame zijn jullie lekker aan het :bijl::bijl::bijl::bijl::bijl:
 

DeletedUser

Guest
ja tuurlijk mis ik het! heb een heel zware periode achter de rug in mijn leven maar het begint weer aardig te kriebelen ja ! speel nu ook weer onder nieuwe naam op w26


:)
 
Bovenaan