Praattopic

DeletedUser

Guest
Reageer niet zo als een kind :rolleyes:
Armina, Guardian Angel, en wie was het nog ? 33% dorpen aftrek ? Juist, ik heb weer gelijk, nu je hok in.

En wederom zit je er naast. armina had een ban gekregen voor iets heel doms en dat had ze ook toegegeven, maar het was niet voor een of ander enquete.
 

DeletedUser53052

Guest
En wederom zit je er naast. armina had een ban gekregen voor iets heel doms en dat had ze ook toegegeven, maar het was niet voor een of ander enquete.

En daarjuist zat ik nog te liegen volgens jou ? :confused:
Heb meerdere bronnen die wel degelijk kunnen bewijzen dat dat écht wel voor die reden was, beide oud TFF...
Maar goed, om helemaal terug te komen op het begin: Er speelt niemand van Order "vals". Als je het toch zo zeker weet, kan je evengoed melden waarom je dat denkt. Reden dat jullie 100den dorpen per week verliezen is gewoon omdat Order pro is. En ik vraag me zelfs
af of er in TFF wel leiding is ? En dan heb ik het niet over het titeltje of de rechten, maar over iemand die daadwerkelijk zijn taken vervuld...
 

DeletedUser

Guest
Het was niet vanwege een of ander enquete. De ban was echter wel terecht en daar zal niemand je over tegenspreken. De werkelijke reden ga ik hier niet neerzetten, maar het heeft in ieder geval te maken met Mean MoFo.

Blijf jij er nou maar van overtuigd dat Daniel niet vals speelt......ik weet dat hij het wel doet. Ik zeg dus niet dat de rest van Order vals speelt (en dat is ook niet zo volgens mijn info) en dat jullie behoorlijk veel dorpen van TFF pakken zal ook niemand ontkennen.
 

DeletedUser

Guest
Gelukkig weet jij hoeveel ik vals speel, ik dacht al dat niemand het was opgevallen.
Is toch zonde dan, al die tijd die je in dat vals spelen stopt en dan valt het niemand op.

Ik speel zelfs zó vals, dat ik er niet eens voor geband wordt, dan moet het wel goed zijn. ;)
 

DeletedUser

Guest
Het was niet vanwege een of ander enquete. De ban was echter wel terecht en daar zal niemand je over tegenspreken. De werkelijke reden ga ik hier niet neerzetten, maar het heeft in ieder geval te maken met Mean MoFo.

Blijf jij er nou maar van overtuigd dat Daniel niet vals speelt......ik weet dat hij het wel doet. Ik zeg dus niet dat de rest van Order vals speelt (en dat is ook niet zo volgens mijn info) en dat jullie behoorlijk veel dorpen van TFF pakken zal ook niemand ontkennen.

Jij bent echt geweldig met je reacties, niet normaal :rolleyes:

Net zoals Glasvezel zegt, als hij vals speelt, waarom hebben we dan nog geen ban gehad?

Waarom zouden we trouwens moeten vals spelen? We maken jullie nu al zwaar in, dus daar is totaal geen reden toe.

Als co van Glasvezel kan ik wel 100 % zeker bevestigen dat er in Order of op Justus08 niet vals gespeeld wordt, dus het wordt tijd dat jij je daar eens bij neer gaat leggen ;)
 

DeletedUser53052

Guest
Ik vraag me eigenlijk af waarom hij dat denkt. Omdat er enkele leden van TFF naar Order zijn gegaan afgelopen maanden ?
 

DeletedUser

Guest
Omdat ik daar de bewijzen van heb, alleen die Duckje kan zoals gewoonlijk niets vinden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Jij hebt bewijzen, als je die dan doorstuurt, dan valt er toch niet zoveel te vinden?
Dan is het toch een kwestie van de bewijzen bekijken en daarnaar oordelen.

Als er uit de bewijzen dan volgt dat er niets strafbaars is gedaan, dan zij dat toch zo?
Ik studeer verder geen rechten, maar dat lijkt me logisch.
 

DeletedUser

Guest
Het "Bewijs" zal wel uit wat onzin bestaan :)

Het bewijs is geen onzin. We hebben alleen te maken met Duckje die helaas ook nog eens gedekt wordt door Innogames die niet blij zijn dat ik aangetoond heb dat hun spelletje zo lek is als maar kan. Vinden ze niet zo leuk......vandaar ook dat ik een dreigement van Duckje kreeg. Helaas voor hem......daar heb ik schijt aan.
 

DeletedUser

Guest
Het bewijs is geen onzin. We hebben alleen te maken met Duckje die helaas ook nog eens gedekt wordt door Innogames die niet blij zijn dat ik aangetoond heb dat hun spelletje zo lek is als maar kan. Vinden ze niet zo leuk......vandaar ook dat ik een dreigement van Duckje kreeg. Helaas voor hem......daar heb ik schijt aan.

Te diep in het glaasje gekeken?:rolleyes:
 

DeletedUser53052

Guest
Zijde 1:
Stammen: Order
Zijde 2:
Stammen: =TFF=

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,253
Kant 2: 54
Verschil: 1,199

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 12,119,695
Kant 2: 524,480
Verschil: 11,595,215

chart



Dacht eerst dat ik frame op 3 maanden had gezet, blijkbaar niet :p
 

DeletedUser

Guest
Het bewijs is geen onzin. We hebben alleen te maken met Duckje die helaas ook nog eens gedekt wordt door Innogames die niet blij zijn dat ik aangetoond heb dat hun spelletje zo lek is als maar kan. Vinden ze niet zo leuk......vandaar ook dat ik een dreigement van Duckje kreeg. Helaas voor hem......daar heb ik schijt aan.

Ik denk dat je zelf ook wel beseft dat dit nergens op slaat? We zijn het nu onderhand wel beu met al die valse beschuldigingen van jou .. Aub, TFF verliest dorpen aan Order, TFF verliest de oorlog .. Leef daar mee en ga niet van die belachelijke excuses lopen verzinnen dat Order vals speelt etc.

Gedraag je normaal en als een volwaardig tegenstander!
 

DeletedUser3537

Guest
Altijd al smoesjes gehad dat TFF van af het begin dat ze bestonden al.

Heel TFF is vanaf dag een al een groot leugen!
 

DeletedUser53052

Guest
Altijd al smoesjes gehad dat TFF van af het begin dat ze bestonden al.

Heel TFF is vanaf dag een al een groot leugen!

Hmmmz, ik herken je naam van ergens... Ooit ergens in zuid W4 gelegen ? C64 ofzow ?
 

DeletedUser

Guest
Ik herken z'n naam niet, maar hij heeft wel verstand van zaken :p
 
Bovenaan