Praattopic

DeletedUser

Guest
Overgenomen dorpen van de laatste week:
1 Order 1865
2 =TFF= 1075

Verloren dorpen van de laatste week:

1 =TFF= 1529
2 Order2 762
3 Order 188

=TFF= heeft de afgelopen week maar liefste een verlies gedraaid van 500 dorpen! ^^

Reken zelf maar uit hoe lang het nog duurt alvorens we TFF helemaal weg geëdeld hebben .. Ook valt het op dat Order bijzonder weinig verliest en massaal veel dorpen overneemt van TFF :p

Order is dus goed bezig, TFF veel minder goed :D
 

DeletedUser

Guest
oh oh ! al wit vlekje in je onderbroekje mannen? valt me wel op dat vooral de belgjes onder onswdaar last van hebben he! tekort aan voorlichting?> of teveel rk viezerikken die aan jullie broekje gezeten heeft? in ieder geval ! met backstabben verlies jezelfs mijn respect en nog ff wat! tw is corrupt haha! maar das juist het leuke! voorv echte mensenwereld zie discovery of national geo!
 

DeletedUser

Guest
oh oh ! al wit vlekje in je onderbroekje mannen? valt me wel op dat vooral de belgjes onder onswdaar last van hebben he! tekort aan voorlichting?> of teveel rk viezerikken die aan jullie broekje gezeten heeft? in ieder geval ! met backstabben verlies jezelfs mijn respect en nog ff wat! tw is corrupt haha! maar das juist het leuke! voorv echte mensenwereld zie discovery of national geo!

Zou je je definitie van backstabben willen toelichten aub?
 

DeletedUser

Guest
Nou het was wachten tot er 1 binnen TFF zijn / haar geduld zou verliezen en hier iets neer zou knallen en daar zijn we dan. Karen, bedankt voor je wederom bijzondere goed doordachte en prachtig geformuleerde bijdrage. Je kunt toch moeilijk beweren dat het onze schuld is dat de mensen gillend wegrennen bij die gigantische bende die zichzelf 'the fear factory' noemt?

En backstabben? Really? Ik heb 1 en ander gezien van wat er allemaal tegen / over Sabum is gezegd, dan kun je het nauwelijks verbazingwekkend noemen. Blijf jij nu maar lekker proberen ons persoonlijk te beledigen dan gaan wij even door met de wereld winnen.
 

DeletedUser23886

Guest
oh oh ! al wit vlekje in je onderbroekje mannen? valt me wel op dat vooral de belgjes onder onswdaar last van hebben he! tekort aan voorlichting?> of teveel rk viezerikken die aan jullie broekje gezeten heeft? in ieder geval ! met backstabben verlies jezelfs mijn respect en nog ff wat! tw is corrupt haha! maar das juist het leuke! voorv echte mensenwereld zie discovery of national geo!

Hoi Karen...ik ken jouw!:D

hoest meisje , kon je het weer niet laten om hier te komen kijken :), he nu net robbie weg met piemeltje tussen zn duivenpootjes, gelukkig jij weer terug hier ;)
 

DeletedUser

Guest
Nou het was wachten tot er 1 binnen TFF zijn / haar geduld zou verliezen en hier iets neer zou knallen en daar zijn we dan. Karen, bedankt voor je wederom bijzondere goed doordachte en prachtig geformuleerde bijdrage. Je kunt toch moeilijk beweren dat het onze schuld is dat de mensen gillend wegrennen bij die gigantische bende die zichzelf 'the fear factory' noemt?

En backstabben? Really? Ik heb 1 en ander gezien van wat er allemaal tegen / over Sabum is gezegd, dan kun je het nauwelijks verbazingwekkend noemen. Blijf jij nu maar lekker proberen ons persoonlijk te beledigen dan gaan wij even door met de wereld winnen.

Mag ik vragen wat er precies gezegd is? :)

Overigens moest ik wel lachen om Lord x. Geen zekerheid dat je iets kunt verdedigen, dus moet je dreigen. We zijn een 'gigantische bende', geen kleuters. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser53052

Guest
Die geweldige discussie op het TFF'ers leiderforum had ik indertijd ook helemaal gelezen. Was gewoon triest.
 

DeletedUser

Guest
op the nephlim ! goeie gast en goeie vriend van me ! maar kan weinig met het account alleen want sommige mensen in tff werken me liever tegen! zal oud zeer zijn denk ik
 

DeletedUser

Guest
denk dat wij maar op deletee drukken hahahaha
! speel je op andere werelden? ben daar begonnen onder mijn pa zijn naam
 

DeletedUser

Guest
oh oh ! al wit vlekje in je onderbroekje mannen? valt me wel op dat vooral de belgjes onder onswdaar last van hebben he! tekort aan voorlichting?> of teveel rk viezerikken die aan jullie broekje gezeten heeft? in ieder geval ! met backstabben verlies jezelfs mijn respect en nog ff wat! tw is corrupt haha! maar das juist het leuke! voorv echte mensenwereld zie discovery of national geo!

Zou je je definitie van wit vlekje willen toelichten?
 

DeletedUser

Guest
Overgenomen dorpen van de laatste week:
1 Order 1865
2 =TFF= 1075

Verloren dorpen van de laatste week:

1 =TFF= 1529
2 Order2 762
3 Order 188

=TFF= heeft de afgelopen week maar liefste een verlies gedraaid van 500 dorpen! ^^

Reken zelf maar uit hoe lang het nog duurt alvorens we TFF helemaal weg geëdeld hebben .. Ook valt het op dat Order bijzonder weinig verliest en massaal veel dorpen overneemt van TFF :p

Order is dus goed bezig, TFF veel minder goed :D


Zeggen dat dit topic geen zin heeft?:p
Je bent wel lekker bezig hoor;)
 

DeletedUser

Guest
Zeggen dat dit topic geen zin heeft?:p
Je bent wel lekker bezig hoor;)

We moeten wel ergens praten toch? Dit is de praathoek en het topic Order vs. TFF is weg, dus dan moeten we het hier wel doen :)
 
Bovenaan