Praattopic

DeletedUser80779

Guest
Ken ik jou toevallig van The Ghost Police?

Is één van de heel veel accounts waarop ik gespeeld heb, inderdaad. Heb van +- 2007-2012 vast gespeeld op met name de speedwereld veel verschillende accounts, en in 2016 weer even tijdelijk ook wat speedrondes gedaan.

Wie was jij ''vroeger''?
 

DeletedUser62927

Guest
The Ghost Police... dat is indd al een tijdje geleden :p Die tijd valt indd absoluut niet meer met nu te vergelijken...
 

DeletedUser80779

Guest
The Ghost Police... dat is indd al een tijdje geleden :p Die tijd valt indd absoluut niet meer met nu te vergelijken...

The Ghost Police en alle andere accounts waar ik vroeger op gespeeld heb, zijn nu allen op het forum terug te vinden onder hun nieuwe naam 'Deleted'. Gelukkig staat m'n welverdiende forumtitel 'Guest' er nog steeds bij.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Wel nog steeds een jaarlijks speedkampioenschap zie ik. Leuk! Nog gefeliciteerd met je behaalde erelijst. Komt er nog steeds veel animo op de kampioenschappen af?

Bedankt :D
Op de kampioenschappen is het niveau vaak wel een stuk hoger dan rondes daarbuiten ja


Ik zou eerder beweren van niet, laatste speedkampioenschap waren er niet meer dan 3 spelers per ronde die echte snapten hoe je het moet aanpakken.
 

Kulta Lakko

Speedkampioen '16+ '20 (Goud) '17+'18 (Zilver)
Reactiescore
226
Afgelopen speedkampioenschap idd niet, dat was op 2/3 rondes na niet veel soeps qua niveau. Maar SK’s daarvoor hadden altijd wel genoeg goede spelers
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Worden de titels doorgegeven @The Minion ?

Ik vrees dat mijn anonieme nomineerder van vorige editie niet meer speelt, hij heeft zich in ieder geval nooit bekend gemaakt :(
 
Reactiescore
2.452
Worden de titels doorgegeven @The Minion ?

Ik vrees dat mijn anonieme nomineerder van vorige editie niet meer speelt, hij heeft zich in ieder geval nooit bekend gemaakt :(

Dat moet ik nog even overleggen. Persoonlijk ben ik er een voorstander van om er een jaartal achter te zetten.
 
Reactiescore
133
Zou graag een mini toernooitje willen zien en niet 10 rondes achter elkaar maar 2 rondes van het toernooi per week en dan is het meer haalbaar voor meer spelers imo.
 

Kulta Lakko

Speedkampioen '16+ '20 (Goud) '17+'18 (Zilver)
Reactiescore
226
Een 1v1 toernooi is denk ik niet heel leip, dan is de server 3 uur lang bezet voor 2 spelers. En je krijgt altijd dat er 1 van de 2 deelnemers op het laatst verhinderd is om te spelen. En dat iemand anders dan invalt haalt het hele idee van het 1v1 toernooi dan weg. Of TW moet (tijdelijk) een tweede speedserver op .NL kunnen opzetten wat mij wel heel dik lijkt voor 1v1 toernooi :D
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
1v1 is wss te weinig spanning ja, dat spelers verhinderd zijn om te spelen ben ik minder mee akkoord. Dat hangt af van de bereidheid van de spelers. Als je hier pleit om zo een tornoooi dan maak je tijd, je plant met je opponent een tijd en je houdt je daaraan. Alsof een agenda houden zo moeilijk is. Gezien de toestand van de server zijn de ideeën alleen iets te grootschalig naar mijn gedacht. Een toernooi is niet haalbaar.

Maar een eenmalige match tussen 5-10 NL speeders en een 5-10 speeders van een andere server lijkt een haalbaar iets, mits tw team wil meewerken. Een ander kleinschalig event is bijvoorbeeld een starterstornooi (1 ronde) maar met preregistratie waarna iedereen met evenveel barbs in een ander continent wordt verplaatst zodat het 100% gelijk is voor iedereen. Een laatste idee dat ik al meermaals in het verleden heb aangehaald en had kunnen verhelpen dat er nu niemand meer deftig kan speeden is een mentorsysteem opzetten. Maargoed daarvoor is tribalwars teveel een company en niet een community. Meen me trouwens te herinneren dat een jaar of 2 terug bij een vorige discussie rond dergelijke ideeën er een post is geplaatst door het TW team rond een bepaald event/competitie op de speedserver, maar dat is nooit verder uitgewerkt. Allemaal gemiste kansen.

Tis jammer om te zien hoe een game met veel potentie en een grote community zo is kapotgemaakt door zwak beleid.
 
Bovenaan