Praattopic

DeletedUser77280

Guest
Ja idd, speedmods mogen niet meedoen aan de normale speeds. Daarom zou ik het totaal geen probleem vinden om hun een avond of zelfs meerdere gewoon te laten oefenen ;)
 
Reactiescore
133
Ik heb ook geen vakantie in Noord hebben we volgensmij geen week vrij met carnaval.
 
Reactiescore
133
Ik werk dus heb geen vakantie helaas, heb nog stage tot eind februari, daarna kan ik tijdje overdag speeds spelen .. xd
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
@famdecibel @ropiloot11

Ik wou graag wat verheldering voor een aantal spelers.

Hoe zit het eigenlijk als je met 3 spelers op exact hetzelfde puntenaantal uitkomt en het een ronde is waar de speler met de meeste punten wint? Als je 3 spelers op 50.000 punten hebt krijgen ze dan alle 3 de prijs in premium punten?

En hoe zit het als 2 stammen met bijv 2 leden op 100.000 punten komt als stamzijnde en waar de stam met de meeste punten wint?

En hoe zit het met als je op een startronde met 2 spelers in exact de zelfde seconde op het puntenaantal van een uitgebouwd dorp komt? Als voorbeeld, als Kamp en Ioen beide finishen (12154 punten behalen) op 21:56:43 wie krijgt dan de prijs in premium punten?

Alvast bedankt :)
 

DeletedUser77280

Guest
+ aub volgende week niet zo'n barbarenronde als gister / vandaag :$.

Liefst gewoon enkele 3 uurs rondes tot max 6u.
 

DeletedUser17472

Guest
@famdecibel @ropiloot11

Ik wou graag wat verheldering voor een aantal spelers.

Hoe zit het eigenlijk als je met 3 spelers op exact hetzelfde puntenaantal uitkomt en het een ronde is waar de speler met de meeste punten wint? Als je 3 spelers op 50.000 punten hebt krijgen ze dan alle 3 de prijs in premium punten?

En hoe zit het als 2 stammen met bijv 2 leden op 100.000 punten komt als stamzijnde en waar de stam met de meeste punten wint?

En hoe zit het met als je op een startronde met 2 spelers in exact de zelfde seconde op het puntenaantal van een uitgebouwd dorp komt? Als voorbeeld, als Kamp en Ioen beide finishen (12154 punten behalen) op 21:56:43 wie krijgt dan de prijs in premium punten?

Alvast bedankt :)
Ik zal ropiloot vragen hier antwoord op te geven,. Ik zit op mijn gsm nu.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
+ aub volgende week niet zo'n barbarenronde als gister / vandaag :$.

Liefst gewoon enkele 3 uurs rondes tot max 6u.

Dit ja, 2 weken geen barbrondes meer en erna enkel relevante barbrondes. Het verlagen vd snelheid van een niv 0 en 1 puur om de ronde langer te laten lopen is slaapverwekkend ;)
 
Bovenaan