Praattopic

Reactiescore
1.019
heb mn vorige post even verweiderd, omdat ik graag morgen mn 1k post wil aantikken

we hadden het over die man die op youtube een lijk filmde, en daarom allemaal dislikes kreeg. zei ie dan heeft hij iig 1 like :p
 
Reactiescore
133
Werd er hier nou dubbelgepost ? ;)
 
Reactiescore
133
Hopefull, kan je niet een ronde optrommelen met alle mods, tegen de normale spelers?

Ik weet niet hoeveel mods er zijn, maar als daar een leuke 10 vs 10 uit kan komen zou het top zijn.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Hopefull, kan je niet een ronde optrommelen met alle mods, tegen de normale spelers?

Ik weet niet hoeveel mods er zijn, maar als daar een leuke 10 vs 10 uit kan komen zou het top zijn.

10 v 10 wordt lastig denk ik, maar ik denk toch dat 5 man wel zou moeten lukken!

Mogen we dan wel oefenen of worden we gewoon keihard afgemaakt? :D
 
Reactiescore
133
Julile mogen altijd oefenen, alleen de vraag is waar wordt deze ronde dan gespeeld :)
 

DeletedUser77280

Guest
Zou idd wel leuk zijn, robby kan vast wel wat regelen zodat jullie kunnen oefenen :)!
 

DeletedUser17472

Guest
Zou idd wel leuk zijn, robby kan vast wel wat regelen zodat jullie kunnen oefenen :)!
Dat zou dan van jullie speedronden afgaan.... dus oefenronde voor mods ipv speedronde voor alle spelers. Als mods willen oefenen, moeten ze maar met een gewone speedronde meedoen :)

Maar ik zal de vraag bij ropiloot neerleggen om een team vs spelersronde te doen... maar of we aan 5 mensen kunnen komen, het team bestaat maar uit 11.
 
Bovenaan