Praattopic

DeletedUser74404

Guest
Boontje komt om zijn loontje noem je dat he.

Jij gangbanged altijd alles en iedereen met 3 of 4 man, en krijg je zelf eens een massatje van 2 man moet je meteen zo ongeveer elke speeder prive aanspreken en t AF op om te zeiken. Je bent gewoon de grootste hypocriet van allemaal.

Verder ben ik gestopt op deze ronde, en zal ik in het vervolg niet meer teamen.
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Boontje komt om zijn loontje noem je dat he.

Jij gangbanged altijd alles en iedereen met 3 of 4 man, en krijg je zelf eens een massatje van 2 man moet je meteen zo ongeveer elke speeder prive aanspreken en t AF op om te zeiken. Je bent gewoon de grootste hypocriet van allemaal.

Verder ben ik gestopt op deze ronde, en zal ik in het vervolg niet meer teamen.

De afgelopen 3 rondes die ik speelde speelde ik solo, ik was net bezig aan een andere speelstyle, nu dwing je me om weer anders te gaan doen en jou te pakken.. Denk je dat nu stoppen met de ronde het goedmaakt?
 
Reactiescore
1.049
De afgelopen 3 rondes die ik speelde speelde ik solo, ik was net bezig aan een andere speelstyle, nu dwing je me om weer anders te gaan doen en jou te pakken.. Denk je dat nu stoppen met de ronde het goedmaakt?
Iedereen verdient een 2de kans. Zorg dat je die pakt ookal is t soms lastig
Blijf solo spelen en iets minder arrogant helpt veel
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ik word zo vaak door meerdere spelers binnen een korte tijdspanne aangevallen André. Dat is niet altijd teamen. Mocht ik daar elke keer voor moeten gaan janken had ik geen tijd om nog te speeden. Ik ben gestopt met aanvallen van zodra ik wist dat anderen gingen aanvallen, dat is het tegenovergestelde van teamen. Ik was in mijn goed recht om te blijven aanvallen en dan zou het nog steeds geen teamen zijn. Pech bestaat nu eenmaal.

O ja en je dom en arrogant karakter overal veroorzaakt nu eenmaal dat meerdere mensen je graag willen wegspelen. Zo heb je in je arrogantie me onlangs gezegd dat ik moest leren niv 4 spelen omdat ik er niet van kan. Wel dan oefen ik toch gewoon op jou? Ik had je (waarschijnlijk) niet aangevallen als je je grote mond had gehouden. En zo zullen die andere mensen ook hun redenen gehad hebben. Was het je dom gedrag, of je slechte start ingame die jouw dorpen easy maakte. Voor hetzelfde geld zagen ze je als een concurent (betwijfel ik hard) en dan kun je die aanvallen als een compliment zien. Probleem ligt bij jou en niet bij de rest.

Genoeg verdedigd?


Ik heb trouwens daarnet een 1 vs 2 uitgevochten met Awake & Saggitarius. Dus ja ik speel solo en nee ik speelde niet met o.a. saggitarius, ik heb me gewoon goed geamuseerd
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Ik weet dat je vaak geganbanged werd, en ik weet dat jullie 3vs1 mij zijn gaan pakken net nu het niveau de goede kant op ging vandaar dat ik het hier plaatste en er zo op in ga. Mijn start komt doordat ik alle pech had je je krijgen kon, slechte ligging 1 en restart slechte ligging 2, toen wou ik jumpen en had ik pech met de toestemming, het was dus 15-20 minuten later voordar ik eindelijk gunstig lag en ik was dus veel kleiner en alsnog komen jullie met 2/3? begrijp mijn ergernissen en haat:p
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Jij wil gewoon je grote bek blijven open trekken dus? Prima voor mij, zal ik je in het vervolg echt beginnen teamen.

Of nee dat zal niet gaan want je ging anoniem en iedereen scripten, das pas een oplossing. Ben je 5 ofzo?
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Jij wil gewoon je grote bek blijven open trekken dus? Prima voor mij, zal ik je in het vervolg echt beginnen teamen.

Of nee dat zal niet gaan want je ging anoniem en iedereen scripten, das pas een oplossing. Ben je 5 ofzo?

Waar baseer je dat op? en prima als jij je team spel blijft doorzetten zal ik zeker met een team komen om je te bestrijden.
 
Reactiescore
133
#lovein2018
 
Bovenaan