Praattopic

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Kill em all was geedelt door zai toen Tactical & Ik jou en je maatje aan het backtimen waren enzo. Dus die konden we niet helpen, was wel jammer.
 
Reactiescore
133
Dodgen is te moeilijk voor sommige spelers.
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Man man man..

Net als je denkt dat het niveau hoger is word het tegendeel gelijk weer bewezen..

Dit x was het een 3vs1 van .Little Recuse ( @Thunderberd ), Salendai ( @the king 123 ) en The Ghost Police..

Dit is gewoon het toppunt, de endless 1 van .nl die kan/(durft) het kennelijk niet aan om een deftige 1vs1 tegen mij te doen en dat geldt voor de andere spelers ook..

Ik zal er nu niet teveel op ingaan maar ik vind dit echt te ver gaan, nog niet eens omdat ik nu geen bekertje pak maar omdat het niveau de goede kant op ging en dat zou bijna elke speeder kunnen bevestigen, echt triest dit..
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Man man man..

Net als je denkt dat het niveau hoger is word het tegendeel gelijk weer bewezen..

Dit x was het een 3vs1 van .Little Recuse ( @Thunderberd ), Salendai ( @the king 123 ) en The Ghost Police..

Dit is gewoon het toppunt, de endless 1 van .nl die kan/(durft) het kennelijk niet aan om een deftige 1vs1 tegen mij te doen en dat geldt voor de andere spelers ook..

Ik zal er nu niet teveel op ingaan maar ik vind dit echt te ver gaan, nog niet eens omdat ik nu geen bekertje pak maar omdat het niveau de goede kant op ging en dat zou bijna elke speeder kunnen bevestigen, echt triest dit..


Niet om te gaan mierenneuken ofzo maar als rang 1 endless speelt is het niveau dan niet net hoger dan normaal? :)
 

DeletedUser77280

Guest
Wat boeit een rank 1 endless, zegt alleen dat je no life gespeeld heb :rolleyes:
 
Reactiescore
76
Wat boeit een rank 1 endless, zegt alleen dat je no life gespeeld heb :rolleyes:

zwijg noob


@korja danku danku we deden ons best btw we spelen al jaren met dezelfde mensen in onze speedstam, maar dat begrijpen die jullie newskoolertjes niet. Maar wees gerust we gaan niet heel veel spelen zo kunnen jullie ook bekertjes halen he :)
 

DeletedUser77280

Guest
zwijg noob


@korja danku danku we deden ons best btw we spelen al jaren met dezelfde mensen in onze speedstam, maar dat begrijpen die jullie newskoolertjes niet. Maar wees gerust we gaan niet heel veel spelen zo kunnen jullie ook bekertjes halen he :)
Zwijg noob?
Speel 1v1 tegen me, win hem en noem me dan noob. Dan heb je het recht om me zo te noemen. Maar nee solo begin je zeker niet aan?
 

DeletedUser49571

Guest
Stomme teamers, bah, kut maurits, kut robbie, foei.

S/o naar daan dat ik hem niet gestabbed heb, bedank voor de intern zodat maurits niet alles kreeg :D
 
Bovenaan