Praattopic

Reactiescore
1.094
Ze hebben ook een of andere lapzwansen team. V&G&M noemen ze zich. Beetje vreemde snuiters zijn t
 

DeletedUser62248

Guest
Hierbij wil ik mijn vertrek melden. Na een gesprek deze avond met een aantal goede vrienden van mij heb ik besloten te stoppen met TribalWars na zo'n 6 jaar tijd. Aangezien ik toch bijna 3 jaar op deze wereld actief gespeeld heb en ik velen van jullie heb mogen leren kennen, meld ik dit dus hier ook even op het forum. Aangezien het niet helemaal lekker gaat op school en ik me meer op mijn sport wil richten, vind ik dit nu het juiste moment om te stoppen. Ik zal w22 dus niet afmaken helaas en zal daarnaast ook op twm stoppen met spelen.

Mijn account zal ik overdragen aan iemand die ik volledig vertrouw en ingame zal er dus weinig veranderen. Ik hoop snel iemand te kunnen vinden voor het account, maar binnen enkele dagen zal het account zeker wel weer bemand zijn.

Bedankt allemaal voor de mooie tijd die we beleefd hebben en ik wens jullie allen nog het beste toe in de toekomst!

Groetjes,

Gijs
 

DeletedUser69459

Guest
We zullen je missen :(
Heb toch enkele leuke gesprekken via missions gehad vrdat je me blokkeerde ;p
 
Reactiescore
1.094
Gijsie :( Gelukkig gelukkig blijft ie nog wel koekeloeren :D
 

DeletedUser

Guest
Hierbij wil ik mijn vertrek melden. Na een gesprek deze avond met een aantal goede vrienden van mij heb ik besloten te stoppen met TribalWars na zo'n 6 jaar tijd. Aangezien ik toch bijna 3 jaar op deze wereld actief gespeeld heb en ik velen van jullie heb mogen leren kennen, meld ik dit dus hier ook even op het forum. Aangezien het niet helemaal lekker gaat op school en ik me meer op mijn sport wil richten, vind ik dit nu het juiste moment om te stoppen. Ik zal w22 dus niet afmaken helaas en zal daarnaast ook op twm stoppen met spelen.

Mijn account zal ik overdragen aan iemand die ik volledig vertrouw en ingame zal er dus weinig veranderen. Ik hoop snel iemand te kunnen vinden voor het account, maar binnen enkele dagen zal het account zeker wel weer bemand zijn.

Bedankt allemaal voor de mooie tijd die we beleefd hebben en ik wens jullie allen nog het beste toe in de toekomst!

Groetjes,

Gijs

Dat ik dit zomaar genegeerd heb :eek:

Doei Gijs :(
 

DeletedUser59349

Guest
Ik kwam toevallig dit tegen om even terug te komen op mijn laatste wereld:

cruiseman56 op 28.01.2013 om 17:06 uur zei:
W2 - cruiseman55/cruiseman54(geen idee welke
tongue.gif
) - retkiller - TinusFTW! (ruim 30 mio als ik het goed heb) Alleen speelde ik niet tot die op delete ging xd

W18 - cruiseman56 - rito444

w22 - cruiseman56

W24 - cruiseman56 - marisjeh (zonder fusie)

Enige wereld waar ik nog speel is W22, en dat zal ook mijn laatste zijn ^^

Met vriendelijke groet,
Team [player]cruiseman56[/player]!
Robin
 
Reactiescore
1.094
Ik ga denk ik na w22 & w34 ook stoppen op .NL
Wellicht ga ik nog verder op .fr servers (mits die een beetje druk bezocht zijn, houd wel van volle werelden waar veel kan gebeuren)
of anders engelstalige servers.

Wil weer eens een fatsoenlijke wereld. En die ga ik denk ik niet meer krijgen op .Nl
 

DeletedUser

Guest
Ik ga denk ik na w22 & w34 ook stoppen op .NL
Wellicht ga ik nog verder op .fr servers (mits die een beetje druk bezocht zijn, houd wel van volle werelden waar veel kan gebeuren)
of anders engelstalige servers.

Wil weer eens een fatsoenlijke wereld. En die ga ik denk ik niet meer krijgen op .Nl

.nl goes international!
 
Reactiescore
1.094
Nee maarja al die kleine wereldjes tegenwoordig, er hoeft maar 1 acc met een zucht weg te gaan, en het andere deel van de wereld heeft gewonnen
 
Bovenaan