Praattopic

Reactiescore
1.094
Kheb een berisping gekregen op het aanvraagstopic :O

Oh, ik heb die Somebody gast een stuk of 3x gereport. die zal wel meerdere berispingen hebben gekregen.
Waren namelijk toch wel erg overdreven beledigingen naar jou, zoals 'bezig zijn met je rechter arm constant'

en weet ik veel.
Wss heeft die mod ook jou toen een berisping gegeven :(
Sorry :(
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser69459

Guest
Origineel geplaatst door Drunken Baby Bekijk berichten
En nu alleen nog maar ontopic. Haatcampagnes, persoonlijke vendetta's etc. mogen ergens anders worden gehouden.
Afrader/Aanrader + onderbouwing en ontopic reacties op wat er nog staat.
Nou, eigenlijk wordt dit gedaan. Alleen hebben de meeste geen afrader erin gezet...

Ik kon het niet laten :D:D
 

DeletedUser59349

Guest
Het is ook gewoon zo Stefaan, die mod moet zich maar eens beter verdiepen in het topic...

Alleen afrader/aanrader roepen is verboden. Maar afrader/aanrader + onderbouwing is toch een persoonlijke opvatting? Oftewel hoe jij op de betreffende speler kijkt. Daarnaast was het gewoon ontopic wat wij deden... We discussierden namelijk over het functioneren van danny als persoon die een speler zoek voor zijn account... Niet meer niet minder. Dat de mod dat niet in kan zien, tja...

Drunken Baby,

Deze reactie vind ik niet geheel rechtvaardig vanuit jou kant.

Wij discussieren hier over het functioneren van Danny, die een speler voor zijn account zoekt. Wat dus ontopic is.
Hoe je over iemand denkt is sowieso persoonlijk, alleen komen in dit geval de meningen van meerderen overeen. Dat blijkt ook wel uit de reacties.
Als jij vind dat dit verzwegen moet worden voor andere spelers hier op het AF vind ik niet dat je goed functioneerd. Gezien ik vind dat een ieder het recht heeft om te weten waar ze aan beginnen als ze bij Danny op het account komen. Dat Danny zijn naam nog wil goedpraten is zijn goed recht en zou ik zeker ook doen, maar daar krijg je wel een discussie van, die nogmaals gewoon ontopic is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.094
vandaag is w22 3 jaar oud :Embarrassment: Feestjuh!
 
Reactiescore
1.094
Ik ook :p
 

DeletedUser59349

Guest
Omg, 3 jaar al weer :( Ik speel dan wel niet van dag 1 (wat meer in de rim gestart) maar alsnog...
Ik zou blij zijn als die eindelijk eens voorbij was.
Geen tw meer dan voor mij :D Kut spel ^^
 

DeletedUser69459

Guest
Omg, 3 jaar al weer :( Ik speel dan wel niet van dag 1 (wat meer in de rim gestart) maar alsnog...
Ik zou blij zijn als die eindelijk eens voorbij was.
Geen tw meer dan voor mij :D Kut spel ^^

Alsof je het zelf gelooft dat je stopt erna :D
 
Reactiescore
1.094
Weddenschapje? ;)
Ik heb het echt gehad met dit spel :p

Wil je co'n op w34 :D?

je speelt er tenminste nog :p

Mja, ik heb op bijna al mijn werelden waar ik serieus speel het wel vrij lang uitgehouden. Als je ergens voor gaat vind ik ook niet dat je halverwege kan stoppen, en met iets nieuws moet gaan beginnen.
 
Bovenaan