Praattopic

DeletedUser69459

Guest
Ridder is ook niet helemaal het, maar tis gewoon wat fijner dat je een acc zelf kan opbouwen.
En dat zijn wij nu ook aan t doen. Jij kan daar denk ik nog wel wat uitdaging vinden hoor :p, en je acc zelf opbouwen. En wie weet, zal in de future er een pak vv's of iets dergelijks klaar liggen. Dan is het zeker fijn om zo n speler als jij erbij te hebben :)

Ik ben maar en co. En met dat statuut kan ik niet spelen.
 

DeletedUser62448

Guest
Ik ben maar en co. En met dat statuut kan ik niet spelen.

Co, medespeler, komt allemaal op hetzelfde neer.
Het is maar hoe je de woorden opvat.
Als de hoofdspeler bazig doet, ofwel de baas over jou wilt spelen.
Dan kan ik me wel voorstellen dat je het opvat als, maar een co..
Maar als alles goed in overleg word gedaan & men elkaar als naasten ziet, lijkt mij dat er geen problemen zijn.;)
 
Reactiescore
1.094
Jullie hebben tenminste fatsoenlijke co´s, ik heb Eekhoorn:D

Kan je wel lekker je eigen gang gaan Freekje is toch voor 1 gat te vangen xD :D

Ik ben maar en co. En met dat statuut kan ik niet spelen.

Zo spelen ik en Vadim niet. We tonen zelf initiatief, en sluiten onze werkwijzes gewoon aan op elkaar. T kan soms wel beter (zo nu en dan vergeet ik wel eens een klein dingetje te melden).
Maar het grote geheel gaat gewoon goed, en we weten wel beide in grote lijnen wat we willen. En dat stemmen we af.
 

DeletedUser69459

Guest
Kan je wel lekker je eigen gang gaan Freekje is toch voor 1 gat te vangen xD :D



Zo spelen ik en Vadim niet. We tonen zelf initiatief, en sluiten onze werkwijzes gewoon aan op elkaar. T kan soms wel beter (zo nu en dan vergeet ik wel eens een klein dingetje te melden).
Maar het grote geheel gaat gewoon goed, en we weten wel beide in grote lijnen wat we willen. En dat stemmen we af.

Ik weet amper iets van hem. Kweet zijn naam en daar is bijna alles mee gezegd. Mrgoed, ik zie wel.
 
Reactiescore
1.367
jup w22 is pretty much dood :p
 
Reactiescore
1.094
Wereld 22 is wereld 22, en wereld 21 is wereld 21. Laat dat zo. ;)

plus de classic is classic en spring games zijn spring games.
Hartelijk bedankt voor het snelle reageren ;)
 

DeletedUser62454

Guest
shit ik heb de reactie op mijn stukje niet kunnen lezen nu :(
Maareuh is dit praattopic juist niet voor dit soort dingen gemaakt :confused:
Wat mij betreft mag je hem best bannen op elk wereldoorlog forum, maar praattopic is toch gewoon voor spam en ongijn ?
 
Reactiescore
1.094
shit ik heb de reactie op mijn stukje niet kunnen lezen nu :(
Maareuh is dit praattopic juist niet voor dit soort dingen gemaakt :confused:
Wat mij betreft mag je hem best bannen op elk wereldoorlog forum, maar praattopic is toch gewoon voor spam en ongijn ?

Ja maar het gaat ook om de manier waarop. Zijn intentie is alleen maar om onrust te stoken tussen werelden, door men hier half te beledigen.
 

DeletedUser62454

Guest
Ja maar het gaat ook om de manier waarop. Zijn intentie is alleen maar om onrust te stoken tussen werelden, door men hier half te beledigen.

Je dat klopt helemaal, thx :)
Ben het er mee eens, maar ik was wel benieuwt op wat hij tegen mij had gezegt :(
 
Bovenaan