Praathoek

Reactiescore
56
Blijkbaar heeft IAA geprobeerd het vanuit alle hoeken te laten komen, hilarisch dat mensen vanuit andere continenten clears moeten sturen. Tevens PM’ed hij de hele buurt om hulp. En als kers op de taart na een tal mislukte aanvallen + zelf geincasseerde backtimes vraagt hij nu voor een samenwerking :D

Volunteer.jpg


Ik heb me vrijwillig opgegeven.
 
Reactiescore
54
hahaha komt jannes nog ff wie of wat heb ik gestabt op w71 of w75 dan?

zoals jij zou zeggen onderbouw je post eens!
 
Reactiescore
3.584
hahaha komt jannes nog ff wie of wat heb ik gestabt op w71 of w75 dan?

zoals jij zou zeggen onderbouw je post eens!

Ik volg je niet, mijn interesses liggen elders. Heb nu 2 werelden gespeeld waarin ik je heb zien stabben, wereld 66 en wereld 71, op beide werelden is dat zwart/wit aangetoond. Beide werelden ben je ondanks letterlijk 100% van de mensen het eens was over de stab dit blijven ontkennen/goed praten.

Ik heb dus geen hoop dat je spelgedrag veranderd is. Immers kan je pas veranderen als je uw eigen fouten inziet.
 
Reactiescore
2.386
Wereld 66 doelde ik ook op. Raar figuur.
 
Reactiescore
903
Reactiescore
903
Reactiescore
54
Ik volg je niet, mijn interesses liggen elders. Heb nu 2 werelden gespeeld waarin ik je heb zien stabben, wereld 66 en wereld 71, op beide werelden is dat zwart/wit aangetoond. Beide werelden ben je ondanks letterlijk 100% van de mensen het eens was over de stab dit blijven ontkennen/goed praten.

Ik heb dus geen hoop dat je spelgedrag veranderd is. Immers kan je pas veranderen als je uw eigen fouten inziet.

Wie of wat heb ik gestabt op w71? en w66 verhaal trustfund staat inmiddels al 5x uitgelegd op het AF.... je kan het een stab blijven noemen maar om er zo proberen me naam mee naar beneden te halen slaat echt nergens op....
 
Reactiescore
2.386
Wie of wat heb ik gestabt op w71? en w66 verhaal trustfund staat inmiddels al 5x uitgelegd op het AF.... je kan het een stab blijven noemen maar om er zo proberen me naam mee naar beneden te halen slaat echt nergens op....
Natuurlijk slaat dat wel ergens op. Wereld 66 was gewoon een stab, hoe veel en hoe goed je het ook wilt gaan uitleggen. Over wereld 71 kan ik niks zeggen.
 
Reactiescore
903
Natuurlijk slaat dat wel ergens op. Wereld 66 was gewoon een stab, hoe veel en hoe goed je het ook wilt gaan uitleggen. Over wereld 71 kan ik niks zeggen.

Naja goed ken sowieso beide verhalen niet maar dat is W66 en W71. Als het gebeurd is verdiend dan z'n schoonheidsprijs niet maar dit is W77 toch, nieuwe ronde nieuwe kansen
 
Reactiescore
3.584
Er zijn veel moordenaars in de wereld die het al meer dan 5x hebben uitgelegd ze eigenlijk onschuldig zijn. Ik ben ook te druk om dit alles wat al besproken is geweest wederom te gaan bespreken.

Mensen mogen zelf de afweging maken wie ze geloven en of ze bereid zijn je te vertrouwen. Als ze door mijn mening over jouw in het achterhoofd houden ze niet moeten schrikken als ze opeens een treintje over de vloer krijgen is mijn opdracht al geslaagd.
 
Reactiescore
2.386
Naja goed ken sowieso beide verhalen niet maar dat is W66 en W71. Als het gebeurd is verdiend dan z'n schoonheidsprijs niet maar dit is W77 toch, nieuwe ronde nieuwe kansen
Sure, dat mag jij denken. Succes met samenwerken met deze man, voor je het weet krijg je een kick en edels, of edels in een nap-periode. Een gewaarschuwd man is er 2 waard.
 
Reactiescore
134
Wie of wat heb ik gestabt op w71? en w66 verhaal trustfund staat inmiddels al 5x uitgelegd op het AF.... je kan het een stab blijven noemen maar om er zo proberen me naam mee naar beneden te halen slaat echt nergens op....

Elke stack die je mij gaf van minder dan 100K voelde als een stab :confused:

Maar even serieus... Ik wil ook wel eens weten wie je gestabbed zou hebben op W71.
Aangezien ik het niet eens weet :p
 
Reactiescore
3.584
Naja goed ken sowieso beide verhalen niet maar dat is W66 en W71. Als het gebeurd is verdiend dan z'n schoonheidsprijs niet maar dit is W77 toch, nieuwe ronde nieuwe kansen

Zo werkt het voor mij persoonlijk niet. Nieuwe kansen kan je enkel krijgen als je uw fouten erkend en eruit leert. Zoals je nu kan zien ontkent hij dit op heden nog altijd. Zit dus 0 verbetering in deze man. Wat vooral zonde is voor hemzelf.
 
Reactiescore
903
Ja als je vroeger een fout maakt of iets dergelijke word je nu toch ook niet voor bestraft? Het is gebeurd verdient geen schoonheidsprijs dat hoor je me ook niet zeggen, maar hij kan zich nu toch bewijzen!
 
Bovenaan