Praathoek

Reactiescore
903
Vind hartstikke mooi :biggrin:
 
Reactiescore
290
Ongeacht wat de uitkomst van het gevecht wordt, beide heren gaan verliezers zijn
 
Reactiescore
903
Het is een mooie strijd ongeacht wie wint of verliest, dit is wel strijden voor een dorp iig :biggrin:
 
Reactiescore
903
Ja haha dat klopt het zij zo, liever op deze manier dan een intern of iets dergelijke toch :tongue:
 
Reactiescore
290
Hij besloot om spion te zijn en info door te sturen naar een andere stam die hij dan later zou joinen.
Ook was hij plannen aan het maken etc.
Beter direct weg edelen zulke spelers.
Meteen die andere stam ook aan de schandpaal hangen
 
Reactiescore
903
Ja idd meteen kortwieken ja zulke spelers..
 
Reactiescore
2.039
Hij besloot om spion te zijn en info door te sturen naar een andere stam die hij dan later zou joinen.
Ook was hij plannen aan het maken etc.
Beter direct weg edelen zulke spelers.
Alsnog hoor je dan na het kicken een nap in te laten gaan? Erg sketchy dit.
 
Reactiescore
603
Alsnog hoor je dan na het kicken een nap in te laten gaan? Erg sketchy dit.
Zodat hij rustig naar de andere stam kan gaan en het mij nog moeilijker kan maken? no...
Hij vroeg destijds om de stam te joinen, na overleg en een dag verder toch besloten om hem erin te laten (bleek toch een ervaren speler te zijn etc) en dan doet hij dit. Geen gedoe, direct weg ermee!
 
Reactiescore
2.039
Zodat hij rustig naar de andere stam kan gaan en het mij nog moeilijker kan maken? no...
Hij vroeg destijds om de stam te joinen, na overleg en een dag verder toch besloten om hem erin te laten (bleek toch een ervaren speler te zijn etc) en dan doet hij dit. Geen gedoe, direct weg ermee!
Zo werkt het niet hè. Dat een ander moreel verwerpelijk gedrag vertoont geeft je zelf geen vrijkaart om hetzelfde te doen. ;)
 
Reactiescore
2.386
Uhm je brengt het leuk... maar jullie zijn al 3 dagen bezig met heel de stam tegen mij en tasman heb 3 mensen aangesproken de rest is aangeboden en dan praat je ook over een paar cleartjes van PP farmers XD

Verder heeft desbetreffend account aangegeven op w75 graag een x samen te willen werken tegen me co en toen mij co hem dus gister voor het eerst zag heeft hij hem aangesproken ja op w75.....
Onbegrijpbaar als ever! Never change please, dan moet ik nooit meer uwen zever lezen :smile:
 
Reactiescore
40
Uhm je brengt het leuk... maar jullie zijn al 3 dagen bezig met heel de stam tegen mij en tasman heb 3 mensen aangesproken de rest is aangeboden en dan praat je ook over een paar cleartjes van PP farmers XD

Verder heeft desbetreffend account aangegeven op w75 graag een x samen te willen werken tegen me co en toen mij co hem dus gister voor het eerst zag heeft hij hem aangesproken ja op w75.....

hahaha 3 dagen bezig met de hele stam? Ja leuk.. we hebben je enkel elke keer gecounterd. En je bent echt letterlijk iedereen aan het pm’en joh, ontken het nu niet..
 
Reactiescore
603
Zo werkt het niet hè. Dat een ander moreel verwerpelijk gedrag vertoont geeft je zelf geen vrijkaart om hetzelfde te doen. ;)
Nee xD
Het was misschien niet 100% de juiste keuze, en ik wist dat er achteraf gezeik van ging komen, maar had niet echt een andere keuze.
Hij heeft sowieso al informatie, en dan nog plannen tegen mij maken met een andere stam etc is al erg genoeg.
Doe ik zulke dingen ook niet graag..
 
Reactiescore
54
Laatst bewerkt:
Bovenaan