Praathoek

Reactiescore
54
Natuurlijk slaat dat wel ergens op. Wereld 66 was gewoon een stab, hoe veel en hoe goed je het ook wilt gaan uitleggen. Over wereld 71 kan ik niks zeggen.
Goed noem het een stab mogen mensen zelf oordelen hoe een slecht persoon ik ben...

Heb edels een uur te vroeg aan laten komen ofzo daar nadat de nap was verbroken. Verder heb ik geen idee wie jij bent en hoe jij mij als raar persoon zou kunnen beordelen...

Daarbij kan je het gewoon netjes houden we zijn een spelletje aan het spelen he internethero!
 
Reactiescore
903
Zo werkt het voor mij persoonlijk niet. Nieuwe kansen kan je enkel krijgen als je uw fouten erkend en eruit leert. Zoals je nu kan zien ontkent hij dit op heden nog altijd. Zit dus 0 verbetering in deze man. Wat vooral zonde is voor hemzelf.

Ja oke dat mag je vinden en geef je geen ongelijk. Maar iedereen kijkt er op een andere manier na natuurlijk, ik persoonlijk ken het verhaal niet dus kan niet oordelen hoe of wat. Maar heb meer zoiets van op een gegeven moment moet het wel beetje klaar zijn
 
Reactiescore
2.386
Goed noem het een stab mogen mensen zelf oordelen hoe een slecht persoon ik ben...

Heb edels een uur te vroeg aan laten komen ofzo daar nadat de nap was verbroken. Verder heb ik geen idee wie jij bent en hoe jij mij als raar persoon zou kunnen beordelen...

Daarbij kan je het gewoon netjes houden we zijn een spelletje aan het spelen he internethero!
Ik ben de persoon die daar vaak VV draaide en nog dagelijks met de gedupeerde spreek. Ik voel me geen internethero, ik wil gewoon dat de mensen die hier lezen een unbiased mening kunnen vormen van je en je voormalig gedrag. Ik zeg niet dat je nu nog die stabber bent van vroeger, maar het feit dat je nog steeds het erge van je handelingen niet inziet, toont in mijn ogen dat je nog geen haar bent veranderd. :smile:

En nu ga ik stoppen met erop te reageren, je bent tbh echt mijn tijd niet waard.
Ja oke dat mag je vinden en geef je geen ongelijk. Maar iedereen kijkt er op een andere manier na natuurlijk, ik persoonlijk ken het verhaal niet dus kan niet oordelen hoe of wat. Maar heb meer zoiets van op een gegeven moment moet het wel beetje klaar zijn
Sure, maar zoals Jannes al zegt; we willen gewoon dat je een deftige mening kan vormen over deze persoon. Voor de rest doe je wat je wilt natuurlijk. :wink:
 
Reactiescore
903
Sure, maar zoals Jannes al zegt; we willen gewoon dat je een deftige mening kan vormen over deze persoon. Voor de rest doe je wat je wilt natuurlijk. :wink:

Ja dat vind ik ook prima, we zullen zien man! Anders is het wie niet luistert moet maar voelen
 
Reactiescore
2.039
Hopelijk gaat IAA een keer niet stabben op een wereld, laat het deze zijn?
Moet moraalridder Jannes niet op de kick/edel van sc beast reageren of doe je dat enkel selectief?
 
Reactiescore
3.575
Moet moraalridder Jannes niet op de kick/edel van sc beast reageren of doe je dat enkel selectief?

Ik ben niet verdiept in die situatie. Ik was destijds wel verdiept in de situaties van IAA. Is het verplicht om overal mijn mening aan te geven?


Dat gezegd zijnde als ik het hier vluchtig las op het forum (en jij erom vraagt) kom je in een lastige ethische kwestie. Als je mij vraagt of SC Beast een stab begaan heeft is mijn antwoord ja, als je vraag is of ik vind hij moreel iets verwerpelijk gedaan heeft zou ik daar over moeten nadenken.
 
Reactiescore
3.575
Het hoeft niet hoor maar aangezien je er normaal als de kippen bij bent als een soort inquisiteur had ik dat hier ook wel verwacht.

De tijd ik op elke stab vloog is al even voorbij. Hangt beetje van de persoon af of de grote van zijn rol in een wereld of ik er nog de noodzaak van inzie om hier tegenin te gaan.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Dus ik als onbelangrijk persoon heb een free pass om te stabben?
Nice :D

Als jij een bepalende rol in de wereld hebt of een ervaren speler bent die vaker speelt en een voorbeeld functie bekleed/ in de community zit die groot en deels de endgames bepalen dan snap ik wel dat Jannes daar onderscheid in maakt om zijn energie aan te besteden. Denk niet dat Jannes zijn energie bepalend is in wie mag stabben toch :p?
 
Reactiescore
489
Ja oke dat mag je vinden en geef je geen ongelijk. Maar iedereen kijkt er op een andere manier na natuurlijk, ik persoonlijk ken het verhaal niet dus kan niet oordelen hoe of wat. Maar heb meer zoiets van op een gegeven moment moet het wel beetje klaar zijn

Naja zoals je zelf zegt, nieuwe wereld —> nieuwe kansen. Maar dat je dingen uit het verleden niet meer mag aankaarten is ook dubbel. Sommige nieuwe (oude) spelers als jij zijn hier bijvoorbeeld niet van op de hoogte. We moeten er geen drama van maken ofc, maar het even vermelden moet wel kunnen hoor :)
 
Reactiescore
903
Naja zoals je zelf zegt, nieuwe wereld —> nieuwe kansen. Maar dat je dingen uit het verleden niet meer mag aankaarten is ook dubbel. Sommige nieuwe (oude) spelers als jij zijn hier bijvoorbeeld niet van op de hoogte. We moeten er geen drama van maken ofc, maar het even vermelden moet wel kunnen hoor :)

Aankaarten mag wel natuurlijk en dat is ieder z'n eigen keus en mening natuurlijk die moet je respecteren. En daarom zei ik idd ook al van ik weet niets van de situatie dus kan niet oordelen en dat doe ik ook niet. :D
 
Reactiescore
903
Dan moet je schwung geven :cool:
 
Bovenaan