Praathoek

Reactiescore
2.039
Nee ik zit op t zelfde level. Ben nog een vrij nieuwe smoothie pionier maar spinazie oid lijkt me dus niks. Zak bevroren rood fruit en een banaan, soms een kiwi of zelfs een appel in een gekke bui.
Dat idd haha. Zit er zelf aan te denken om misschien een sapcentrifuge aan te schaffen, van die sapjes vind ik persoonlijk eigenlijk nóg chiller. :p

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Dat idd haha. Zit er zelf aan te denken om misschien een sapcentrifuge aan te schaffen, van die sapjes vind ik persoonlijk eigenlijk nóg chiller. :p

Oh nee vind ik te waterig man maar als professioneel kok wel een tip, zoek een centrifuge die makkelijk schoon te maken is. Sommige zijn echt middeleeuws martel tuig.

Reactiescore
31
Zou er idd ook niet meer op ingaan als m'n bullshit net gecalld werd. :D
Volgens mij negeer jij al de hele tijd die link naar wereld 13, maar trek de overwinning lekker naar je toe pik. Ik gok dat jou meeste overwinningen alleen in je eigen koppie rondzweven.

Reactiescore
2.039
Volgens mij negeer jij al de hele tijd die link naar wereld 13, maar trek de overwinning lekker naar je toe pik. Ik gok dat jou meeste overwinningen alleen in je eigen koppie rondzweven.
Ik heb geen w13 gespeeld, en ken je daar ook niet van. Nogal wiedes dat ik daar dan verder niet op reageer?

Reactiescore
420
Gelukkig dat ik geen W32 gespeeld heb want anders had je nooit rang 1 gestaan in de start!

Reactiescore
972
Nee ik zit op t zelfde level. Ben nog een vrij nieuwe smoothie pionier maar spinazie oid lijkt me dus niks. Zak bevroren rood fruit en een banaan, soms een kiwi of zelfs een appel in een gekke bui.

Maat, ik maak me zorgen om je. Je kan beter snel naar Nijmegen komen, dan zorg ik wel voor wat echt goede smoothies, en niet die pauper rotzooi van de hipsterwinkel om de hoek :rolleyes2:

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Maat, ik maak me zorgen om je. Je kan beter snel naar Nijmegen komen, dan zorg ik wel voor wat echt goede smoothies, en niet die pauper rotzooi van de hipsterwinkel om de hoek :rolleyes2:
Bij effect van die graan smoothies van jou is wel dat ik ze er vaak aan het einde van de avond allemaal weer uit gooi. :rendier:

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.779
w4 heb ik jou weggespeeld Elko graag reactie gr

Reactiescore
449
Ik zoek een leuke stam

Bovenaan