Praathoek

Reactiescore
3.584
RL, ik speel geen TW. Ben wel gevraagd om deze wereld te volgen (tegen een kleine vergoeding) dus dat ben ik wel van plan wat te doen.
 
Reactiescore
420
Een ijsje in de bolero of een pizza van bruno's kan ik wel missen
 
Reactiescore
420
Ik ben ook gestopt met kijken/hopen. Binnen een paar dagen zal het vanzelf voller worden als de verkopers de juiste mijntjes hebben aangetikt en die PP kun je beter spenderen bij het eerste event.
 
Reactiescore
1
Ik ben ook gestopt met kijken/hopen. Binnen een paar dagen zal het vanzelf voller worden als de verkopers de juiste mijntjes hebben aangetikt en die PP kun je beter spenderen bij het eerste event.
Wat voor events zijn er dan dat je veel PP in kan rammen? Ik heb geen idee er meer van. Tis 15 werelden geleden dat ik nog eens gespeeld had
 
Reactiescore
420
Wat voor events zijn er dan dat je veel PP in kan rammen? Ik heb geen idee er meer van. Tis 15 werelden geleden dat ik nog eens gespeeld had

Zowat alle events. Belangrijkste zijn vlaggenboosters die je op een muntvlag kunt toepassen waardoor je munten heel goedkoop worden. GS pakketten die x% van je opslagplaats toevoegen op alle dorpen zijn daarin ook heel belangrijk.

Ben ik wel eens geweest haha.

Haha, wel lekker ijs daar!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Moet je dringend stoppen met AF lezen en mijn vv aannemen bvd
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Dat de mensheid mij alweer aan het teleur stellen is
 
Bovenaan