Praathoek

Reactiescore
1
Het is weer 20 werelden geleden dat ik nog eens meedeed. En toen ik naar mijn instellingen ging, zag ik dat je de kaart niet meer op de oude grafische instellingen kan zetten? Kijk ik over de optie of is dat er gewoon uitgehaald?
 
Reactiescore
903
Ja dat moet wel anders kan dat niet echt zeg maar
 

DeletedUser83639

Guest
hele tijd kopen (vermoedelijk met een bot eerste dag ingesteld op 17 GS want ging er nooit boven, nu gaat GS soms tot 54 , wie gaat nu non stop heel tijd dit zitten doen :/ En vermoed dat er fake GS accounts zijn die dan GS op de PP markt zetten om te worden gekocht door het PP boost account, hoogste dat ik zag was 1500 ijzer, heb al drie keer grote hoev GS zien verschijnen en ook weer direct weg...

volgens wat ik lees zijn de PP die je ruilt voor gs, de gefarmde PP ook niet overdraagbaar naar andere wereld ? dus dat wil zeggen dat ze veeel geld aan dat PP farmen besteden... eene schreef me dat hij gefarmde pp gebruikt, maar dat kan normaal niet...
 
Reactiescore
438
Bij het uitbouwen en volgen van missies heb je vaak in de start ijzer over.
Veel mensen proberen dit te ruilen maar tot dat mensen LC maken is daar gewoon geen behoefte aan dus dan is de meest logische keuze om gewoon de GS te verkopen op de beurs. Overlopen moet je tenslotte ten alle tijden zien te voorkomen.
 
Reactiescore
1
Bij het uitbouwen en volgen van missies heb je vaak in de start ijzer over.
Veel mensen proberen dit te ruilen maar tot dat mensen LC maken is daar gewoon geen behoefte aan dus dan is de meest logische keuze om gewoon de GS te verkopen op de beurs. Overlopen moet je tenslotte ten alle tijden zien te voorkomen.
Weet niet hoe je erin slaagt om ijzer ooit zelfs te laten overlopen, ook in het begin. Dan maak je gewoon wat extra zwaard, wat kunnen die 10 premium punten mij schelen, om iemand anders te boosten dan nog :confused2:
 
Reactiescore
420
Je moet die GS op de markt snipen maar ik kijk heel vaak en zie amper iets verschijnen. Er koopt daadwerkelijk iemand constant de GS die TW zelf dropt ( 16 GS ).
 
Reactiescore
903
Ja wij liggen ook bij Nr 4 abuser of the world
 
Reactiescore
292
Alle gs op de Premium worden idd al vanaf het begin steeds gesniped reeds bij 15. Heb ook sterk het vermoeden dat er bezig zijn met boosten. Heb al een paar keer 2k gs erop zien komen die binnen de seconde weg zijn.

Ik snap dat het onderdeel van het spel is, maar ik vind het toch bijzonder jammer dat de nobele kunst van het starten compleet kapot is gemaakt. De quests vond ik al een nadeel (suboptimale manier van bouwen die je toch moet volgen door de gs) en nu het PP gehoer maakt er helemaal niks skillbased meer van.
 
Reactiescore
972
Alle gs op de Premium worden idd al vanaf het begin steeds gesniped reeds bij 15. Heb ook sterk het vermoeden dat er bezig zijn met boosten. Heb al een paar keer 2k gs erop zien komen die binnen de seconde weg zijn.

Ik snap dat het onderdeel van het spel is, maar ik vind het toch bijzonder jammer dat de nobele kunst van het starten compleet kapot is gemaakt. De quests vond ik al een nadeel (suboptimale manier van bouwen die je toch moet volgen door de gs) en nu het PP gehoer maakt er helemaal niks skillbased meer van.

Bijna alle skill gerelateerde facetten zijn al uit het spel verdwenen, in ieder geval op de gewone werelden met de PP beurs en de talloze events. Alles draait om kwantiteit en activiteit.
 
Reactiescore
292
Bijna alle skill gerelateerde facetten zijn al uit het spel verdwenen, in ieder geval op de gewone werelden met de PP beurs en de talloze events. Alles draait om kwantiteit en activiteit.

True.

Het heeft natuurlijk al altijd rond activiteit gedraaid, maar zonder PP abuse kon je daar met strategie en skills nog iets tegen beginnen. Nu een event spammen en 100 edels rond de oren krijgen. Jammerlijke evolutie. Te begrijpen vanuit het oogpunt van Innogames, maar ik zou toch graag een paar werelden meer zien zonder dat gedoe. Bijvoorbeeld deze wereld is qua instellingen heerlijk, maar wordt teniet gedaan door het PP gespam.
 
Bovenaan