Custom map graphics (ofwel, "ik wil m'n oude kaart terug!")

Reactiescore
47
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.100
Reactiescore
423
waren ze altijd al zo'n lage resolutie?

Reactiescore
47
Ik heb de resolutie gepakt van de mobiele apps. Ze waren op web altijd 53x38 pixels, in de app zijn ze 142x102 pixels... Dus nee, \e waren juist altijd lagere resolutie blijkbaar.

Het blijkt wel dat chrome er anti-aliasing overheen gooit...

Enige wat ik tot nu toe heb gevonden, hij laadt dit plaatje niet :
Bekijk bijlage 20443
Ik ga even kijken hoe ze dat normaal gedaan hebben en of ik die kan vinden. Ik kreeg ook een bugreport binnen van "verberg niet-aanvalbare dorpen", daar ga ik ook even naar kijken.

Edit: ghosts (dus vrienden uitnodigen) zouden het nu moeten doen. Die heb ik wel gewoon uit V3 getrokken, kon ik van oudere versies zo snel niet vinden.

Laatst bewerkt:
Reactiescore
51
Ik heb de resolutie gepakt van de mobiele apps. Ze waren op web altijd 53x38 pixels, in de app zijn ze 142x102 pixels... Dus nee, \e waren juist altijd lagere resolutie blijkbaar.

Het blijkt wel dat chrome er anti-aliasing overheen gooit...

Ik ga even kijken hoe ze dat normaal gedaan hebben en of ik die kan vinden. Ik kreeg ook een bugreport binnen van "verberg niet-aanvalbare dorpen", daar ga ik ook even naar kijken.

Edit: ghosts (dus vrienden uitnodigen) zouden het nu moeten doen. Die heb ik wel gewoon uit V3 getrokken, kon ik van oudere versies zo snel niet vinden.
Volgens mij was het hetzelfde icoontje bij de oudere versies, vandaar.

Reactiescore
47
Reactiescore
319
Beter laat, dan nooit reageren.
Maar onlangs terug ingelogd en meteen opzoek gegaan waarom mijn kaart zo verdomd druk was.
Meteen het script hierboven gezocht, u maakt mijn dag! Hartelijk dank!

Reactiescore
242
Ik heb die optie in instellingen altijd aan laten staan en heb altijd de oude map graphics kunnen behouden?