Praathoek

Reactiescore
903
Reactiescore
292
sowieso een stuk saaier als voorheen helaas..


Vicieuze cirkel hé. Vroeger meer spelers en dus minder PA shit nodig om geld te verdienen. Nu minder spelers dus meer PA shit nodig. Wat meer spelers wegdrijft en terug meer PA shit doet opduiken :D

Ik herinner me nog de dagen dat een nieuwe wereld op dag 1 richting 8 continenten ging.
 
Reactiescore
903
En dat je op het AF lekkere strijd had tegen elkaar :biggrin:
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
ekte frient
 
Reactiescore
420
Beveren is beveren niet meer zonder de donkere parels. Dat was nu eens een mooie tijd!
 
Reactiescore
290
Hun Nederlandse lessen filmpjes haha, gouden tijd
 
Reactiescore
1
Het valt me nog altijd zwaar dat hij toen naar L*keren is gegaan. Ook al had hij hier de goedkeuring voor van de supporters.
Ja, 100%, maar neemt niet weg wat hij allemaal voor ons gedaan heeft.
Elke wedstrijd van Beveren met Jackers in doel doet me terugdenken aan al zijn wereldsaves.
En om terug te komen op de trainer van Beveren; Hoezo laat die onze beste speler (Heymans) zitten tot '90?
 
Reactiescore
757
Ja, 100%, maar neemt niet weg wat hij allemaal voor ons gedaan heeft.
Elke wedstrijd van Beveren met Jackers in doel doet me terugdenken aan al zijn wereldsaves.
En om terug te komen op de trainer van Beveren; Hoezo laat die onze beste speler (Heymans) zitten tot '90?
Eens! Copa is en blijft een beverenboy. Heymans is wel onze topschutter, maar ik vond Sinani het wel goed doen op den 10. Heymans had inderdaad wel iets vroeger mogen invallen. Maar als je de eerste wissels pas in minuut 88 doorvoert, dan stel ik me vragen.
 
Bovenaan