Praathoek

Reactiescore
1.285
DAILY REMINDER DAT EEN FILMPJE HOGER SCOORT OP SCHRIJFSTIJL DAN DAADWERKELIJKE TEKST
IK ZAL NIET RUSTEN TOTDAT MEN DIT OPNIEUW BEOORDEELD EN DE RECHTVAARDIGE WINNAAR ZIJN PP ONTVANGT

#COUNTTHEVOTES
#DEMOCRACY
#STOPTHECORRUPTION
#SUPPORTFINNVARD

@Milow
@Duckje

en voordat men zegt dat dan Anthraxxis wint, neen, FINNVARD IS DE RECHTMACHTIGE WINNAAR!
 
Reactiescore
1.226
Het feit dat schrijfstijl 20 punten op kan leveren sluit eigenlijk ander gebruik van middelen al uit. Zeg een filmpje, een striptekening, een kruiswoordpuzzel noem maar iets op. Je dwingt hier eigenlijk de deelnemers om daadwerkelijk iets te gaan schrijven terwijl er natuurlijk diverse manieren zijn van het presenteren van je account. Misschien een verbeterpuntje voor het volgende contest? Wat nou als iemand een filmpje instuurt waar helemaal geen tekst in zit maar wel op een hele leuke wijze zijn account wegzet, krijgt hij dan bij voorbaat al 2/10 punten in mindering?
 
Reactiescore
757
Mag ik zeggen dat het best een beetje ‘zielig’ is hoe bepaalde forumgebruikers keer op keer reactie blijven uitlokken van het TW-team?

Verder is de contest afgelopen en leveren deze nutteloze discussies niets meer op. Waren er verbeterpunten? Ja! Dat neem vooral ik mee naar een volgende contest.

Vergeet echter niet dat deze contest gewoon verder gezet is door mij omdat de desbetreffende ex mod even besliste om te stoppen met modden midden in zijn wedstrijd. Klein beetje dankbaarheid zou hier dus zeker op zijn plaats zijn. Uiteraard is dat graag gedaan ;)
 
Reactiescore
1.285
Mag ik zeggen dat het best een beetje ‘zielig’ is hoe bepaalde forumgebruikers keer op keer reactie blijven uitlokken van het TW-team?

Verder is de contest afgelopen en leveren deze nutteloze discussies niets meer op. Waren er verbeterpunten? Ja! Dat neem vooral ik mee naar een volgende contest.

Vergeet echter niet dat deze contest gewoon verder gezet is door mij omdat de desbetreffende ex mod even besliste om te stoppen met modden midden in zijn wedstrijd. Klein beetje dankbaarheid zou hier dus zeker op zijn plaats zijn. Uiteraard is dat graag gedaan ;)


Het is vooral 'zielig' om een wedstrijd uit te schrijven en bepaalde spelregels af te spreken en dan opeens een motorrijder tussen het wielrenpeloton toe te laten. Wat is dit voor mechanische doping? Dat het TW team niet met kritiek om kan gaan blijkt alleen als uit de stelselmatige berispingen en strafpunten in mijn inbox. rest het me mezelf te citeren:
De oppressie van het bevoegde gezag zijn de ketens die ons binden. Stem niet in met regels enkel ter verstomming van de oppositie.
Vecht tegen dit onrecht en laat zien wie werkelijk de macht heeft.

Macht aan het volk, vrijheid aan het forum!
Vergeet niet, dit forum is er niet voor het modts, het is er voor de gebruikers.
 
Reactiescore
559
Mag ik zeggen dat het best een beetje ‘zielig’ is hoe bepaalde forumgebruikers keer op keer reactie blijven uitlokken van het TW-team?

Verder is de contest afgelopen en leveren deze nutteloze discussies niets meer op. Waren er verbeterpunten? Ja! Dat neem vooral ik mee naar een volgende contest.

Vergeet echter niet dat deze contest gewoon verder gezet is door mij omdat de desbetreffende ex mod even besliste om te stoppen met modden midden in zijn wedstrijd. Klein beetje dankbaarheid zou hier dus zeker op zijn plaats zijn. Uiteraard is dat graag gedaan ;)
je kan toch niet ontkennen dat als je de punten bekijkt die anthraxxol ontving van de jury niet objectief en eerlijk zijn gegeven...

Hij heeft letterlijk voor alle onderdelen van alle jury de laagste score gekregen... Kom op...
 
Reactiescore
757
Dat het TW team niet met kritiek om kan gaan blijkt alleen als uit de stelselmatige berispingen en strafpunten in mijn inbox. rest het me mezelf te citeren:

Wanneer kritiek volkomen terecht is, zal daar zeker naar geluisterd worden vanuit het team. Echter slagen (en dan moet ik weer het woord sommige gebruikers nemen) er niet in om terechte kritiek te geven. Wachtend in je zetel hangen tot er een contest afloopt om dan de boel helemaal te gaan afzeiken is de gemakkelijkste oplossing. Ik hoop dat deze gebruikers er dan toch nog plezier aan hebben, anders is het al helemaal triest.
 
Reactiescore
1.647
Op wereld 74 is bij de contest gevraagd of filmpjes telden. Toen is door het tw team gezegd dat dit mag en gewoon vol mee telt. Als filmpje geen tekst zou bevatten dan kunnen er geen punten op schrijfstijl worden gegeven. In dit filmpje is duidelijk tekst te zien dus kan gewoon beoordeeld worden.
 
Reactiescore
561
Wanneer kritiek volkomen terecht is, zal daar zeker naar geluisterd worden vanuit het team. Echter slagen (en dan moet ik weer het woord sommige gebruikers nemen) er niet in om terechte kritiek te geven. Wachtend in je zetel hangen tot er een contest afloopt om dan de boel helemaal te gaan afzeiken is de gemakkelijkste oplossing. Ik hoop dat deze gebruikers er dan toch nog plezier aan hebben, anders is het al helemaal triest.

Als je niet tegen kritiek kan, moet je de contest niet verder zetten.
Als je geen objectieve kijk kan hebben, moet je de contest niet verder zetten.
Wanneer je openlijk partij kiest als mod, moet je geen mod zijn.
Wanneer je je eigen emoties niet in controle hebt, moet je geen mod zijn.

Wat een taalgebruik ook als moderator. Ik kan begrijpen dat de lat tegenwoordig heel laag ligt om mod te worden, maar dit tart toch alle verbeelding.
 
Reactiescore
757
Als je niet tegen kritiek kan, moet je de contest niet verder zetten.
Als je geen objectieve kijk kan hebben, moet je de contest niet verder zetten.
Wanneer je openlijk partij kiest als mod, moet je geen mod zijn.
Wanneer je je eigen emoties niet in controle hebt, moet je geen mod zijn.

Wat een taalgebruik ook als moderator. Ik kan begrijpen dat de lat tegenwoordig heel laag ligt om mod te worden, maar dit tart toch alle verbeelding.
Ik zie nergens ongepast taalgebruik in mijn posts en ik zie nergens waar er partij getrokken wordt voor een bepaalde partij? Wat ik wel merk is dat sommige personen hier smeken naar reacties, wel ik geef de reactie.

Overigens kan ik hieruit alweer concluderen dat dat dit weer een post is die volledig uit de duim gezogen is en waar geen enkele kern van waarheid in zit.
 
Reactiescore
1.804
mag de gene die gestemd hebben openbaar worden?
dan kunnen we al die stemmers even noteren als zijnde VF'er en als ik dan mailtje krijg met .... heeft gereageerd in/op dan hoef ik niet steeds te kijken als ik denk dat het wel 'belangrijk' is
Het punt van je post ontgaat mij compleet. Kan je opnieuw proberen in correcte volzinnen aub? (Oprechte vraag)
 
Reactiescore
1.497
VF'ers is geen groep mensen, iedereen is vrij om op het VF te komen.
Een fout die overigens Miccie ook eens heeft gemaakt dus ik snap dat dit vaker mis gaat.

Het individualiseren van je frustraties lijkt nog al lastig te zijn voor velen richting "het VF". Benoem wie je vervelend en generaliseer niet daarmee een hele groep? Of heb het dan in ieder geval over de stam, zoals vice versa ook gebeurd bij bijvoorbeeld Rose.
 
Reactiescore
1.285
Overigens kan ik hieruit alweer concluderen dat dat dit weer een post is die volledig uit de duim gezogen is en waar geen enkele kern van waarheid in zit.

Die verdommde arogantie die je hier uit je toetsenbord kotst.. Gadverdamme.
Omgaan met kritiek is ook je macht wijs leren gebruiken. Stop is met die betutteling en dat wijzende vingertje in je posts.

Verder zit er zeker een kern van waarheid in mijn posts.
Een filmpje hoge cijfers geven op schrijfstijl is gewoon niet eerlijk.
 
Reactiescore
561
Ik zie nergens ongepast taalgebruik in mijn posts en ik zie nergens waar er partij getrokken wordt voor een bepaalde partij? Wat ik wel merk is dat sommige personen hier smeken naar reacties, wel ik geef de reactie.

Overigens kan ik hieruit alweer concluderen dat dat dit weer een post is die volledig uit de duim gezogen is en waar geen enkele kern van waarheid in zit.

Natuurlijk moet je deze complete onzin weer afsluiten met een vleugje ongepaste arrogantie.

Kom uit die ivoren toren Miccie, je bent maar een TW moderator.
 
Bovenaan