Praathoek

Reactiescore
1.476
Kunnen jullie niet op het Vrije Forum gaan klagen? Als jullie meerdere andere werelden als jury hadden geholpen was jullie kritiek misschien wel serieus genomen.
 
Reactiescore
1.659
Kunnen jullie niet op het Vrije Forum gaan klagen? Als jullie meerdere andere werelden als jury hadden geholpen was jullie kritiek misschien wel serieus genomen.
wat staat hier?

behalve het gedeelte voor het vraagteken snap ik het niet
 
Reactiescore
1.238
Als jullie meerdere andere werelden als jury hadden geholpen was jullie kritiek misschien wel serieus genomen.
Proberen nogeens een poging te wagen een correcte zin nederlands te maken?
 
Reactiescore
73
Proberen nogeens een poging te wagen een correcte zin nederlands te maken?
Altijd dat gezeur over grammatica/spelling en het dan zelf alsnog verkeerd doen.

Overigens, wat een hypocriet gedoe hier. De een klaagt over iemand zijn co’s maar trommelt zelf wel het halve VF op, om op hem te stemmen. Pot, kettle, black.
 
Reactiescore
1.770
Duckje zei:
Aangezien het toch niet netjes kan blijven en iedereen nu wel zijn post gemaakt heeft.
Ik nog niet? Wat een complete aanfluiting deze wedstrijd. De jury laat een unieke kans onbenut om eindelijk eens uit de grijze tw sleur te treden en een gedurfde beslissing te nemen.

Maar goed gelukkig beseft iedereen dat anthraxxol de enige echte winnaar is. Proficiat
 
Reactiescore
73
Als jullie meerdere andere werelden als jury hadden geholpen, was jullie kritiek misschien wel serieus genomen.

Onzin er klopt geen kloot van wellicht kan jij dat leesteken even zetten want ik heb geen idee waar
Alsjeblieft.

Ik nog niet? Wat een complete aanfluiting deze wedstrijd. De jury laat een unieke kans onbenut om eindelijk eens uit de grijze tw sleur te treden en een gedurfde beslissing te nemen.

Maar goed gelukkig beseft iedereen dat anthraxxol de enige echte winnaar is. Proficiat
Dit klinkt net als de trump-biden situatie. Kunnen we hier ook een rechtszaak verwachten?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.150
Kunnen jullie niet op het Vrije Forum gaan klagen? Als jullie meerdere andere werelden als jury hadden geholpen was jullie kritiek misschien wel serieus genomen.

Iemand zat in de jury maar werd er uit gekicked?
 
Reactiescore
1.238
Altijd dat gezeur over grammatica/spelling en het dan zelf alsnog verkeerd doen.

Overigens, wat een hypocriet gedoe hier. De een klaagt over iemand zijn co’s maar trommelt zelf wel het halve VF op, om op hem te stemmen. Pot, kettle, black.
:redface::redface::redface:

Ik maak er bewust een kromme zin van uilskuiken. Zoals anthraxxol al zegt klopt er geen hout van die zin. En dat ligt niet aan een leesteken, maar aan de hele opbouw van de zin.
 
Bovenaan