Praathoek

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Wellicht een *roast andermans account* contest

De beste contests van 75 en 76 samen
 
Reactiescore
1.736
Mooie verwoording mohniels. Met deze woorden denk ik dat alles gezegd is en dat dit gewoon afgesloten kan worden.

Nee want iedereen kan zien dat Stefan 1 is en die AAO 2e is geworden.

Maar door jullie aparte puntentelling van de jury telling is het er toch anders uit gaan zien? Hoe verklaar je die punten? Want het slaat nergens op.
 
Reactiescore
1.537
Mag ik zeggen dat het best een beetje ‘zielig’ is hoe bepaalde forumgebruikers keer op keer reactie blijven uitlokken van het TW-team?

Verder is de contest afgelopen en leveren deze nutteloze discussies niets meer op. Waren er verbeterpunten? Ja! Dat neem vooral ik mee naar een volgende contest.

Vergeet echter niet dat deze contest gewoon verder gezet is door mij omdat de desbetreffende ex mod even besliste om te stoppen met modden midden in zijn wedstrijd. Klein beetje dankbaarheid zou hier dus zeker op zijn plaats zijn. Uiteraard is dat graag gedaan ;)
Mag ik dan ook zeggen dat je zielig bent gezien je telkens je naam wijzigt en avatar veranderen. Of zou het wellicht beter overkomen als ik zeg ‘ik VIND het zielig dat’. Even gratis een korte les feedback geven, nu laat je wel heel duidelijk merken wat je houding is als nota bene teamlid ten opzichte van een actieve groep binnen de community. Zal de verhoudingen niet verbeteren denk ik Miccie... of ehhh Milow?

Waar het mij persoonlijk om gaat is wederom de censuur. Antraxol wordt door het publiek op nummer één gezet en door de Jury op nummer laatste, dat roept toch reacties uit vanuit het publiek en dat is logisch, hoe kun je dat proberen te verbieden? Het is verwerpelijk.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
We mogen hier toch reageren? Of begeef ik me op glad ijs
 
Reactiescore
757
De contest is gesloten. Forumgebruikers die het nu nog nodig vinden om de boel op stelten te zetten zullen berispt worden. Van een mildere manier om dit op te lossen, kan er op dit moment jammer genoeg weer geen sprake zijn.
 
Reactiescore
453
petitie om voor elke taalfout in een event aankondiging het event 1 dag korter te laten duren

Beste Addison Rae,

De reizende koopman Midas is terug!

Van nov 12 tot nov 16 kan je >>>>him<<<<< begeleiden op zijn reizen en onderweg zijn caravan beschermen tegen struikrovers en schurken.

Voor meer informatie bezoek het forum en bekijk de introductievideo hieronder:
 
Reactiescore
1.707
haha jullie werelders kiezen er zelf voor om pp te spenden aan events hoor.
en inno speelt daar geniaal op in omdat ze gewoon een stuk slimmer zijn hihaho
 
Reactiescore
1.537
Huh ik heb ineens 6 punten lager in m'n reactiescore maar heb geen melding dat er iets is verwijderd? Hebben jullie ineens allemaal je like weggehaald ofzo haha?
 
Bovenaan