Praathoek

DeletedUser82072

Guest
Oh op die fiets, ja dan wordt het moeilijk vergelijken :p


Misschien niet per se om munten te slaan. Als je strategie is om meteen zoveel mogelijk barbs op te edelen, dan heb je misschien net wat eerder die barbs zonder HQ 25. Maar met HQ 25 heb je straks veel sneller je kazerne 25 en je stal 20.

Ik zeg niet dat het de obvious default choice is, maar het is wel zeker iets om in overweging te nemen.

Kun je dan niet beter AH rush doen, dorp edelen en dan HQ 25 maken om het goed te maken?
Ben gewoon hardop aan het meedenken hoor :p
Uiteindelijk ligt het vooral aan de wereld instellingen, met dat de BB's zo uitgebouwd zijn is het inderdaad erg handig om een BB rush te doen.
 
Reactiescore
48
Kun je dan niet beter AH rush doen, dorp edelen en dan HQ 25 maken om het goed te maken?
Ben gewoon hardop aan het meedenken hoor :p
Uiteindelijk ligt het vooral aan de wereld instellingen, met dat de BB's zo uitgebouwd zijn is het inderdaad erg handig om een BB rush te doen.
tsja, dat zou ook kunnen
ik weet niet zo goed hoe je vast zou kunnen stellen welke optie het beste werkt als ik eerlijk ben haha
 

DeletedUser82072

Guest
Hangt ook af van of je een off/def start doet, hoeveel BB"s je rond je hebt en hoe "moeilijk" je buurt is denk ik.
Vooral gewoon datgene doen waarvan je zelf denkt dat het het beste is, uiteindelijk scheelt het toch niet zo dusdanig veel dat het de beslissende factor zal zijn denk ik zo.
 
Reactiescore
1.647
Eens, enkel niet verkeerde tactiek gebruiken in omgeving. Omgeving belangrijker en daarop anticiperen dan je plan doordrammen omdat 1/2/3 uur scheelt netto.
 
Reactiescore
34
Weinig mensen die beseffen dat je een no haul start met gs 23 anders moet aanpakken dan een no haul start met mijnen op 0

Hoewel het 'noob' is om barbs te edelen is dit zeker de correcte play, al kan je evengoed ah rush spelers pakken. Mijnen opbouwen voor smed is het over het algemeen niet waard, op enkele uitzonderingen na die grote dorpen van incapabele spelers weten te pakken (die later dan mogelijk boostdorpen bleken te zijn).

Is dit een statement haha?
 
Reactiescore
2.303
Wie ze hier binnensmijten.
 
Reactiescore
48
Ik denk eerlijk dat dit 1 van de leukste starts is die ik gedaan heb. Wat een gave instellingen zijn dit zo :D
 
Bovenaan