Praathoek

Reactiescore
58
Mooi dat je niet kan farmen.

Met hoeveel boost accounts starts iedereen?

5-15?

Is tegenwoordig toch vrij normaal
 
Reactiescore
1.019
is het normaal dat de spelers in de core een half uur gs voorsprong kregen :D
 
Reactiescore
1.733
Mooi dat je niet kan farmen.

Met hoeveel boost accounts starts iedereen?

5-15?

Is tegenwoordig toch vrij normaal

Hoezo mooi, ik vind het wel jammer. Ik heb geen boost accounts aangezien ik geen vrienden meer heb op TW.
 
Reactiescore
259
Ello allemaal ;)
 

DeletedUser82072

Guest
In mijn ogen enkel goed dat er niet gefarmed kan worden. Hebben de nieuwere spelers een betere kans aangezien het verschil lager ligt. Komt meer aan op hoe je start dan gewoon op a/b/c te kunnen rammen.

Maakt het voor de actieve accounts wel wat saaier maar dan komen die wel nog een keer buiten; iets wat ook geen kwaad kan :p
 
Reactiescore
290
In mijn ogen enkel goed dat er niet gefarmed kan worden. Hebben de nieuwere spelers een betere kans aangezien het verschil lager ligt. Komt meer aan op hoe je start dan gewoon op a/b/c te kunnen rammen.

Maakt het voor de actieve accounts wel wat saaier maar dan komen die wel nog een keer buiten; iets wat ook geen kwaad kan :p

Wat is buiten? o_O
 
Reactiescore
1.647
In mijn ogen enkel goed dat er niet gefarmed kan worden. Hebben de nieuwere spelers een betere kans aangezien het verschil lager ligt. Komt meer aan op hoe je start dan gewoon op a/b/c te kunnen rammen.

Maakt het voor de actieve accounts wel wat saaier maar dan komen die wel nog een keer buiten; iets wat ook geen kwaad kan :p

Is doel van Quarantaine juist niet binnen te blijven :eek:
 
Bovenaan