Praathoek

DeletedUser75946

Guest
Hmm, spelertje waarbij ik binnen edelafstand gaat van 1500 naar 3500 punten (met AH) in 24 uur tijd. Lang leve de PP beurs! Wat kan ik daar tegen beginnen als hij ook z'n troepen koopt? :p
Valar Morghulis
 
Reactiescore
2.386
Troepen kun je niet echt kopen tho, je zit toch nog met productietijd enzo
 

DeletedUser75946

Guest
Troepen kun je niet echt kopen tho, je zit toch nog met productietijd enzo

Gelukkig dat er inderdaad productietijd is.

Ik bedoelde dat die ook nog eens met zijn beurs-gs zijn troepenproductie 24/7 kan laten aanstaan.. Spelers zonder pp kunnen niet op één dag tijd 1 mil GS in gebouwen steken én troepen rekruteren hé :p Toch niet met limited haul :)
 
Reactiescore
2.386
Eens, maar daar is de PP-beurs dan weer voor. Niks aan te doen, gewoon gaan en niet teveel vragen stellen :p
 

DeletedUser79193

Guest
Als een persoonlijke BG/NAP uit het niets aanvalt met een trein onder het mom van: ik ben vv’er op dit account dus heb er niets mee te maken. Stab?
 
Reactiescore
2.386
VV'er of niet, je hoort je te houden aan de afspraken die het account heeft met anderen. De benaming 'stab' is hier wel zozeer op zijn plaats.
 

DeletedUser79193

Guest
Bewijzen zat. Zal vanmiddag even alles posten. Probeer er nu achter te komen wie de zogenaamde vv’er was en wat de eigenaar van het account van deze actie vind.
 
Reactiescore
2.386
Edelinstructies worden steeds doorgegeven bij het afgeven van een VV, zeker in deze fase van het spel. Mij maak je niet wijs dat de VV dit eigenhandig en zonder overleg heeft uitgevoerd, als er al sprake is van een VV.
 
Reactiescore
338
Edelinstructies worden steeds doorgegeven bij het afgeven van een VV, zeker in deze fase van het spel. Mij maak je niet wijs dat de VV dit eigenhandig en zonder overleg heeft uitgevoerd, als er al sprake is van een VV.

Niet iedereen heeft zo'n schitterende vv ook Stan ;)

Maar indien het de vv was is dit toch gemakkelijk te bewijzen met een screentje.
 

DeletedUser80763

Guest
Rip aan iedereen, inclusief mezelf, die amper pp gebruiken op deze wereld.
 

DeletedUser79193

Guest
Stones 25.05.19 10:47
ik zie dat je momenteel 2 edel hebt zie jij het zitten om een pgb af te sluiten met elkaar ? aangezien wij van links en rechts zware spelers hebben zitten ?

of zie jij dit niet zitten
vraag hoor ik van je

Pyromaniacs 25.05.19 12:01
Vind het prima om een aanvalsstop te doen. ;)

Niels

Pyromaniacs 25.05.19 12:48
Laten we reëel zijn, die stam waar je nu in zit belemmerd jou gigantisch in je edelruimte, en als ik op het blote oog zo kijk zijn er niet veel spelers die het spelletje helemaal snappen.

Zie je het niet zitten om bij ons in de stam te komen?

Niels

Stones 25.05.19 13:30
dat klopt ook idd
maat de samenwerking is binnen de stam met een aantal spelers goed
die laat ik nj niet in de steek

Pyromaniacs 25.05.19 14:32
Die buurman trouwens, napoleon. Heb jij daar info over?

Stones 25.05.19 14:56
nee geen info daar over

Stones 26.05.19 12:31
je hebt heb was her een lastige of dat niet?

Pyromaniacs 26.05.19 13:24
Nee hoor, wordt trouwens constant gescout door je stamleden.

Stones 26.05.19 13:27
oke oke
welke ? dan kan ik misschien er iets van zeggen

Pyromaniacs 26.05.19 14:40
Joreke

Stones 26.05.19 23:04
oke zal eens kijken wat ik kan doen

al een nieuw dorp voor ogen ?

Pyromaniacs 27.05.19 00:19
Nog niet, eerst even troepen de grond uit stampen en de 4e edel bijmaken. Ook ligt er niet heel veel bijzonders in de buurt

Stones 27.05.19 00:20
nee daar ben ik ook idd naar het kijken

Pyromaniacs 27.05.19 00:22
Jij hebt helemaal weinig keus met al die stamleden om je heen :p

Stones 27.05.19 00:24
jah dat inderdaad
ik zit te kijken aangezien de leden van paint er ook dicht om heen zitten

Stones 27.05.19 00:34
wat handig is om te doen zeg maar

Pyromaniacs 27.05.19 13:05
Zie dat je van stam bent geswapped, reden?

Stones 27.05.19 13:39
pure nieuwsgierigheid of deze stam actiever was maar dat is het niet echt

Stones 27.05.19 13:43
maar zo te zien is dat ook een misstap van mij geweest

Pyromaniacs 28.05.19 15:57
Goede backstab! ;)

Stones 28.05.19 16:06
hij heeft zijn vv afgegeven in de stam ik was hier niet van op de hoogte

Pyromaniacs 28.05.19 22:38
Laagste actie dit trouwens, gefeliciteerd met de award: meest onsportieve speler op deze wereld. Zie je op het AF ;)

Stones 28.05.19 22:51
nogmaals de vv hier
stones weet hier niks van af

Pyromaniacs 28.05.19 23:23
Kan me geen reet roesten, vv of niet bondgenoten hoor je te respecteren.

Stones 28.05.19 23:25
naja het lijkt me toch wel handig
als ik de vv doe van stones

en ik val je aan zonder dat stones dit weet kan je hem moeilijk dingen verwijten toch neem ik aan ?

Pyromaniacs 29.05.19 11:06
Mag ik vragen wie de vv heeft/had?

Stones 29.05.19 11:10
heey ben ik weer
waarom wil je dat weten als ik vragen mag ?

Pyromaniacs 29.05.19 11:21
Aangezien er afspraken zijn geschonden?

Stones 29.05.19 11:24
hoe bedoel je
welke afspraken?

Pyromaniacs 29.05.19 14:27
Ik zie je op het AF.

Stones 29.05.19 14:28
als jij geen dingen uitlegt
ik was de hele dag aan het werk dus dit is overdreven vind je ook niet

Pyromaniacs 29.05.19 14:30
Jij benaderd mij voor een BG, juist?

Daarna uit het niets 3 edels.
Ik geef aan dat er een bg is, de VV zegt hier niet van op de hoogte te zijn wat al apart is en vervolgens worden er alsnog aanvallen gestuurd?

Dit is het schoolvoorbeeld van een Stab, en op het AF zijn er al genoeg mensen die hun ongenoegen hebben uitgesproken, dan heb ik nog niet eens de mededelingen geplaatst.

Geniet nog maar even van deze wereld, want heel veel langer zal je er niet op spelen ben ik bang.

Niels

Stones 29.05.19 14:38
dus wanneer de vv iets zegt
neem jij dit maar klakkeloos over en plaats dit op het AF?

zonder überhaupt na te vragen aan mij? ik weet het niet hoor maar ergens klopt dat niet ;)

Pyromaniacs 29.05.19 14:40
Feit is, dat de BG is verbroken door jou zonder iets te zeggen, en edels op mijn dak hebt gestuurd. Dus is het gewoon een stab. Maakt niet uit wat de vv zegt

Stones 29.05.19 14:47
tuurlijk wel
als de vv iets doet wanneer ik zelf weg ben

en de vv doet wat die zelf wil is dat niet mijn verantwoordelijkheid.

ik zie op dat moment niet wat er speelt

Pyromaniacs 29.05.19 14:47
Geef dan de naam van het account die de vv gedaan heeft?

Stones 29.05.19 14:48
+ als ik zelf je weg wou hebben had ik je 2 de dorp toch ook gepakt ?

naja weetje je mag vinden wat je wil is alleen treurig dat je niet iets navraagt over hoe of wat

Stones 29.05.19 14:51
ik los dit persoonlijk wel met hem op ;) wees maar niet bang

Pyromaniacs 29.05.19 14:56
Je kan het heel leuk oplossen. Maar eindstand leid het er wel toe dat ik geen kans meer maak op deze wereld en dus stop.

Stones 29.05.19 14:58
ja dat snap ik zelf ook wel inderdaad
ik vind het zelf ook naar wat er is gebeurd

juist omdat ik altijd loyaal ben aan de gene waarmee ik afspraken mee maak

Stones 29.05.19 15:01
maar ik snap dat jij daar momenteel anders over denkt

Zoals hier duidelijk is is de speler in kwestie zelf naar mij toe gekomen, en 3 dagen later uit het niets een trein op mijn dorp gegooid. Ook hebben we rapportjes met elkaar uitgewisseld van clears en farms etc. Dus was hij er ook van op de hoogte wat het aantal troepen was dat ik in mijn dorp(en) had en kreeg daarna 2 dagen lang constant aanvallen van zijn stam. Toen duidelijk was dat mijn deff dood was kwam het treintje.
 

DeletedUser79193

Guest
Vriendelijk verzoekje aan Paint! om TOD zsm op te ruimen, zulke lui wil je niet in de buurt hebben
 

DeletedUser81006

Guest
Op het momenteel dat dit gebeurde was ik inderdaad niet zelf online op het spel maar een vv ( in dit geval niet iemand van het spel zelf maar me zusje) oke je kan het geen vv noemen maar buiten dat

Ik zelf wat op dit moment druk aan het werk. Dat dit is gebeurt is jammer juist omdat ik een man van mijn woord ben in real life en in het spel.

Ik heb hem zelfs aangeboden tot een oplossing te komen . Dit wou hij zelf niet omdat hij nu niet verder zou komen. + Als ik echt zou stabben had ik zijn 2 de dorp ook geedeld toch lijkt mij vrij logisch als ik dit echt van plan was.

Nogmaals niet de bedoeling geweest. Ik kan het niet ongedaan maken en hij wil zelf geen andere oplossing omdat hij niet verder kan spelen volgens hem zelf. Tuurlijk een tegenslag is niet leuk maar je kan altijd nog verzet tonen lijkt me.

Verder maak ik er geen woorden aan vuil heb er een mening over of niet maar dit is mjjn kant van het verhaal.
 
Bovenaan