Praathoek

Reactiescore
2.386
Je kan alvast je accountje op delete zetten (chuckle)
 
Reactiescore
3.457
Net wat ik heb aangegeven
Het is een nare manier gelopen

Ik heb
Pyromaniacs aangeboden hem op deze wereld te helpen omdat dit zo gelopen is. Alleen dit wou hij zelf niet.

Tuurlijk de manier waarop is niet netjes en heb me zusje hierop ook aangesproken verder kan ik niet extreem veel
Grapjas ,hoop dat je heel snel weggedeld wordt
 

DeletedUser81006

Guest
Niks grapjas

Als iets gebeurt wat niet de bedoeling is wil ik dat recht zetten. Wanneer die gene dat dan niet wil houd het bij mij ook op
 

Bijlagen

  • Screenshot_2019-05-29-20-58-50.png
    Screenshot_2019-05-29-20-58-50.png
    827,8 KB · Weergaven: 24
Reactiescore
3.457
AA081AD2-EB3D-42C1-9C89-537D8EC2500F.jpeg
-ik los dit persoonlijk wel met hem op,was het misschien je broertje en niet je zusje?

Niks grapjas

Als iets gebeurt wat niet de bedoeling is wil ik dat recht zetten. Wanneer die gene dat dan niet wil houd het bij mij ook op
Geef zijn dorp maar terug en een nap totdat hij alle troepen weer heeft kunnen opbouwen,lijkt mij de enige juiste oplossing
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser81006

Guest
Bekijk bijlage 14712
-ik los dit persoonlijk wel met hem op,was het misschien je broertje en niet je zusje?


Geef zijn dorp maar terug en een nap totdat hij alle troepen weer heeft kunnen opbouwen,lijkt mij de enige juiste oplossing


Dat had inderdaad bij een oplossing kunnen zijn maar als hij er mee stopt en niet meer met mij in gesprek wil
 

DeletedUser81006

Guest
Hoor je mij zeggen dat het klaar is dan
Probeer iets op te lossen wat gebeurt is terwijl ik aan het werk was

Oke handig is het niet dat ik haar er op het laten spelen geef ik toe

Maar om dan een stempel te krijgen ?
 
Reactiescore
3.457
Hoor je mij zeggen dat het klaar is dan
Probeer iets op te lossen wat gebeurt is terwijl ik aan het werk was

Oke handig is het niet dat ik haar er op het laten spelen geef ik toe

Maar om dan een stempel te krijgen ?
Ja verdien je:p Is je zus een transgender eigenlijk,omdat je steeds in de hij vorm praat?
 
Reactiescore
372
Niet mee eens maar oke daar zijn de meningen over verdeeld

Stop met jezelf in de slachtofferrol te zetten. Je bent het slachtoffer niet, dat is degene die door jou gestabd is. Niemand heeft medelijden met je na wat je gedaan hebt, en niemand gelooft dat je een man van je woord bent. Het zijn types zoals jij die er voor zorgen dat men elkaar niet op hun woord kan vertrouwen. Stop met het te verkloten voor de rest
 

DeletedUser81006

Guest
Ik verkloot het voor helemaal niemand hier
Ik geef mijn verhaal wat er is gebeurd
K zeg ook helemaal niet dat ik ren slachtoffer ben en dat doe ik ook zeker niet
Ik zoek naar een oplossing meer niet
 
Reactiescore
1.019
stones probeert naar een oplossing te zoeken, bied zijn excuses aan, ik vind dat hij niet veel meer kan doen atm. neemt niet weg dat het een stab van het acc zelf is, waar hij op speelt dusja. iets mindermag van mij ook wel :p
 
Reactiescore
7.940
Stones probeert niet naar een oplossing te zoeken. Dit hele verhaal is een façade. Zijn zusje heeft niet gelogd, hij heeft alles zelf gedaan. Toen hij zichzelf betrapte op het feit dat zijn zusje verhaal ontkracht werd met ingame pms zat ie ongetwijfeld met een hartslag van 170 achter de pc op z'n toetsenbord te tikken.

Deze speler verdient katapulten en nobels. Weg spelen die hap en geen podium meer bieden. Misselijke speler.
 

DeletedUser81006

Guest
Stones probeert niet naar een oplossing te zoeken. Dit hele verhaal is een façade. Zijn zusje heeft niet gelogd, hij heeft alles zelf gedaan. Toen hij zichzelf betrapte op het feit dat zijn zusje verhaal ontkracht werd met ingame pms zat ie ongetwijfeld met een hartslag van 170 achter de pc op z'n toetsenbord te tikken.

Deze speler verdient katapulten en nobels. Weg spelen die hap en geen podium meer bieden. Misselijke speler.

Ben ik zo belangrijk voor je dat je dit zo over mij zegt? Als je geheel op de hoogte zou zijn van de situatie had je dit ook niet gezegd ;)
 
Bovenaan