Praathoek

DeletedUser75946

Guest
Hey, vraagje, t is al even geleden dat ik speelde. Zijn er tegenwoordig nog steeds om de 2 weken events zoals "draaien met het rad van fortuin" enzo die je massaal voordeel geven als je er genoeg pp tegenaan smijt?
 
Reactiescore
524
Ja, al moet je blij zijn als het 'draaien aan het rad' is want daar komen relatief te minste bonussen uit.
 
Reactiescore
206
Zou ik graag doen maar stellen mijn collega's niet op prijs. LH vind ik echt prima als je met 2 man op een account zit.

Naja ik vind het vooral kapot zonde dat de Pay-To-Win nu een overhand krijgt die met "normaal" en degelijk spel eigenlijk niet meer is in te halen. LH draagt daar enorm aan bij.

Een uitkijktoren is nog te verantwoorden, om nieuwe en minder bekwame spelers langer in het spel te houden. Echter worden de koop-voordelen natuurlijk op geen manier geremd en raakt met een LH de balans enorm verloren.

24 eerlijk gezegd :(

Haha yeah buddy! :cool:
Al heb ik die tijden (gelukkig) wel gehad, maar iets meer binnen kunnen halen was wel enorm lekker geweest.

LH is fantastisch joh, nu doet skill er meer toe dan breindood c rammen (lees: activiteit)

Liever volle bak farmen op de huidige classic zonder FA dan haha?

Nja het draait niet enkel om activiteit, je moet ook weten wat je op welke manier doet. Dat eenmaal wetende (ervaring) ben ik het met je eens dat het voornamelijk activiteit is. Al hoop ik dat jullie de eerste weken van die "c ram knop" afblijven ;)

Mijn punt is meer dat farmen een mooi tegengewicht is voor de F2P, of voor degene die een premium account accepté vinden en er geen tientallen k's PP tegenaan klappen om gs bij elkaar te krijgen. Ik vind dat LH die balans verstoord en de "dependers" nu absurd veel overgewicht hebben.
 
Reactiescore
206
Jonge man wat kan jij een pak zagen. De LH werelden zijn voor mensen die niet willen farmen. Als dat niets voor jou is wacht dan op een farmwereld. De LH werelden zijn er toch maar eens in de 5 werelden.

Ach dat vind ik eerlijk gezegd wel meevallen. Het is gewoon een beargumenteerde mening. Je had het AF vroeger eens moeten zien ;)
Maar goed, fair enough.

Wel mijn compliment voor de afbeeldingen die je maakt. Net de link in je handtekening gevolgd en een aantal zijn wel echt nice!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
372
Jonge man wat kan jij een pak zagen. De LH werelden zijn voor mensen die niet willen farmen. Als dat niets voor jou is wacht dan op een farmwereld. De LH werelden zijn er toch maar eens in de 5 werelden.

Fuck die noobs die met drie of vier op een account zitten om de hele dag te farmen en dan denken dat ze goed zijn
 
Reactiescore
3.584
Hey allemaal, lange tijd dat ik me hier heb laten zien.

Zag toevallig dat W68 is gelanceerd, begrijp ik het goed dat farmen tegenwoordig zelfs is geminimaliseerd en het geld strooien gemaximaliseerd?
Oftewel, het is nu een dusdanige pay-to-win game geworden dat zelfs activiteit (en kunde) d.m.v. farmen geen (eerlijk verdiend) voordeel meer op zal leveren? o_O

Paradepaardjes :D Hey Jorn lang geleden, je baas loopt hier ook nog rond ^^
 
Reactiescore
206
Paradepaardjes :D Hey Jorn lang geleden, je baas loopt hier ook nog rond ^^

Jannes, mooie gek!

Haha ja dat is inderdaad een tijd geleden, goed om te zien dat jij hier ook nog/weer rond tippelt.
Met welk account ben jij aan het shinen? TUF nog steeds? :cool:
 
Reactiescore
3.584
Jannes, mooie gek!

Haha ja dat is inderdaad een tijd geleden, goed om te zien dat jij hier ook nog/weer rond tippelt.
Met welk account ben jij aan het shinen? TUF nog steeds? :cool:

Nee, na w42 nooit meer op TUF gezeten, verschillende acc's maar doet er niet toe. Blij je nog eens te zien :)
 
Bovenaan