Praathoek

DeletedUser77113

Guest
Klopt als een bus.
Maar laten we eerlijk zijn, oorlog voeren is ook gewoon vermoeiend, zeker als er weinig schot in de zaak zit. Iedere dag 05:00/06:00 de wekker gaan zetten om met troepen te gaan schuiven gaat ook vervelen. (voor de mensen die ook werk/school/studie/een leven hebben in ieder geval, niet voor de uitkering-trekkers en gepensioneerde)
Dus soms beter om gewoon lekker te fuseren, 1 a 2 mensen te stabben en weer een wereld gewonnen te hebben! :D


Beter, maar niet duurder :D
 

DeletedUser80587

Guest
Avond,

Stomme vraag misschien van een noobie zoals ik maar,wat doet de vlag “balanceerd het aanvallend geluk met 12%”
En is die vlag beter dan een aanvalsvlag?
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Avond,

Stomme vraag misschien van een noobie zoals ik maar,wat doet de vlag “balanceerd het aanvallend geluk met 12%”
En is die vlag beter dan een aanvalsvlag?

Als je aanvalt, wordt het geluk met 12% dichter bij 0% gebracht. Stel je zou aanvallend geluk -20% krijgen, zorgt deze vlag ervoor dat het -8% wordt. Echter werkt het dus ook de andere kant op; als je een positief geluk hebt van 20%, laat de vlag deze afnemen naar 8%.
En als geluk tussen -12% en 12% ligt wordt het geluk op het eind 0% :)
 

DeletedUser80587

Guest
Als je aanvalt, wordt het geluk met 12% dichter bij 0% gebracht. Stel je zou aanvallend geluk -20% krijgen, zorgt deze vlag ervoor dat het -8% wordt. Echter werkt het dus ook de andere kant op; als je een positief geluk hebt van 20%, laat de vlag deze afnemen naar 8%.
En als geluk tussen -12% en 12% ligt wordt het geluk op het eind 0% :)

Dank u calamity,

Neem mijn kansen wel met een aanvalsvlaggetje.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.413
gezien het weer actief lijkt te worden, nieuwe stab incoming?
 

DeletedUser69389

Guest
Stab
PositiveFeistyFanworms-small.gif
 
Bovenaan