Praathoek

DeletedUser80565

Guest
Ik heb een vraag... ben nieuw met het spel en vroeg me af of iemand weet hoe lang het ongeveer duurt voordat er nieuwe wereld van start gaat?
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Werpt ook meteen een schaduw op zijn moraalheer. :O
 
Reactiescore
571
Je hebt altijd een baas boven baas.

1 Lonewalker
125233_thumb
Dev. 4.457.205 gisteren

Hoeveel LC zal die wel niet hebben? :rolleyes:
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
stuk of 6 van 30% per persoon gezien het einde van het event
 

DeletedUser61134

Guest
Tja daarom dat ik geen zin heb ik TW meer
Enige waar mensen aan denken is boosten, slaven verzamelen etc

Meer dan 1 uur per dag TW is compleet overbodig
 

DeletedUser77113

Guest
Werelden starten, een maand later zit die op zijn max, iedereen clusteren, zonder spanning, oorlogje spelen zonder al teveel succes, internen/fuseren, nog eens oorlogje spelen met een beetje meer succes, dorpen winst, stammen fuseren, wereld gewonnen, wereld gedaan... en ondertussen zijn er 5 werelden open gegaan
 

DeletedUser80547

Guest
Werelden starten, een maand later zit die op zijn max, iedereen clusteren, zonder spanning, oorlogje spelen zonder al teveel succes, internen/fuseren, nog eens oorlogje spelen met een beetje meer succes, dorpen winst, stammen fuseren, wereld gewonnen, wereld gedaan... en ondertussen zijn er 5 werelden open gegaan

Klopt als een bus.
Maar laten we eerlijk zijn, oorlog voeren is ook gewoon vermoeiend, zeker als er weinig schot in de zaak zit. Iedere dag 05:00/06:00 de wekker gaan zetten om met troepen te gaan schuiven gaat ook vervelen. (voor de mensen die ook werk/school/studie/een leven hebben in ieder geval, niet voor de uitkering-trekkers en gepensioneerde)
Dus soms beter om gewoon lekker te fuseren, 1 a 2 mensen te stabben en weer een wereld gewonnen te hebben! :D
 
Bovenaan