Praathoek

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Reactiescore
1.367
Reactiescore
382
Ben juist gestart vanwege de limited haul. Hou ik nog een beetje tijd over voor andere dingen ipv non-stop te zitten farmen.
 

DeletedUser79670

Guest
wanneer is de volgende wereld dan en welke instellingen heeft deze ?
 

DeletedUser79644

Guest
wanneer is de volgende wereld dan en welke instellingen heeft deze ?

Je zou toch verwachten dat degene met de 'je was de eerste om 2 dorpen te bezitten'-award dat wel zou weten, ten eerste kan je dat zelf snel opzoeken door naar de gastingang te gaan en te kijken hoeveel tijd er tussen werelden zit, en ten tweede is die vraag echt al minstens 500 keer gesteld geweest. De PP-abusers worden er niet slimmer op met de jaren :rolleyes:.
 

DeletedUser79670

Guest
Je zou toch verwachten dat degene met de 'je was de eerste om 2 dorpen te bezitten'-award dat wel zou weten, ten eerste kan je dat zelf snel opzoeken door naar de gastingang te gaan en te kijken hoeveel tijd er tussen werelden zit, en ten tweede is die vraag echt al minstens 500 keer gesteld geweest. De PP-abusers worden er niet slimmer op met de jaren :rolleyes:.

lol denk jij nu echt dat ik hier dagelijks op het forum zit.
kijk ff naar mijn aantal forumposts voor je zo begint te praten joh.
 

DeletedUser79644

Guest
lol denk jij nu echt dat ik hier dagelijks op het forum zit.
kijk ff naar mijn aantal forumposts voor je zo begint te praten joh.

Blijkbaar moet je dus actief zijn op het forum vooraleer je weet dat er ongeveer 60 dagen (of 2 maanden) tussen elke world zit. Nee man, zoals ik al zei is dat toch een beetje algemene kennis van het spelletje? En dan nog vragen achter de settings :oops:.
 

DeletedUser79670

Guest
Blijkbaar moet je dus actief zijn op het forum vooraleer je weet dat er ongeveer 60 dagen (of 2 maanden) tussen elke world zit. Nee man, zoals ik al zei is dat toch een beetje algemene kennis van het spelletje? En dan nog vragen achter de settings :oops:.

men laatste wereld was euhm ff denken buiten w62 PP farmen dacht ik wereld 22
 

DeletedUser79644

Guest
men laatste wereld was euhm ff denken buiten w62 PP farmen dacht ik wereld 22

Jezelf dus aangeleerd om PP te farmen en de wereld daarna te abusen maar NA AL DIE JAREN nog steeds niet weten dat er elke 2 maanden pas een nieuwe wereld komt + dat de settings pas ongeveer een week voor de start van de wereld, aangekondigd worden.

Man man man :rolleyes:...
 

DeletedUser79670

Guest
Jezelf dus aangeleerd om PP te farmen en de wereld daarna te abusen maar NA AL DIE JAREN nog steeds niet weten dat er elke 2 maanden pas een nieuwe wereld komt + dat de settings pas ongeveer een week voor de start van de wereld, aangekondigd worden.

Man man man :rolleyes:...

niet edereen is dan ook zo slim als jou he :rolleyes::p
 
Bovenaan