Praathoek

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser72508

Guest
men FA om de 15 seconden refreshen om te kijken of de max haul verandert is en men paardjes een beetje in fit houden

late start op deze wereld heh? o_O
Ik heb hopelijk vandaag ook mn paardjes ^^
En gistermiddag begonnen inderdaad, paar jaar gestopt maar het kriebelde toch weer :)
One does not simply quit Tribalwars haha
 

DeletedUser71723

Guest
Ik heb hopelijk vandaag ook mn paardjes ^^
En gistermiddag begonnen inderdaad, paar jaar gestopt maar het kriebelde toch weer :)
One does not simply quit Tribalwars haha

Is ook men eerste wereld terug, w38 was men laatste ^^
 
Reactiescore
1.019
Ik heb hopelijk vandaag ook mn paardjes ^^
En gistermiddag begonnen inderdaad, paar jaar gestopt maar het kriebelde toch weer :)
One does not simply quit Tribalwars haha
Niet zo slim, gs producte is veel hoger dan de max 8k die je kan halen door je lc, daarnaast is lc duur, dus verkeerde keus gemaakt :p
 

DeletedUser71723

Guest
Niet zo slim, gs producte is veel hoger dan de max 8k die je kan halen door je lc, daarnaast is lc duur, dus verkeerde keus gemaakt :p
inderdaad, heb eerste week gespeeld alsof het een nohaul wereld was
2 uur passief de mijnen laten werken en je zit al aan de max haul in vergelijking...
Wat een mooie instellingen he deze wereld, toont echt skill o_O
 
Reactiescore
1.019
maakt niet uit, je bent toch telaat gestart, dus je bent rim, daar spelen toch niet zulke hele goede spelers :)
 
Reactiescore
7
maakt niet uit, je bent toch telaat gestart, dus je bent rim, daar spelen toch niet zulke hele goede spelers :)

Ik zit ook aan de rim, maar dat is vlakbij het centrum. Tegenwoordig zijn skills niet zo belangrijk meer, activiteit (4 man op een account, hoe krijg je het voor elkaar?) en pp-boosten is nog het enige wat telt. Jaren geleden werden de werelden nog wat groter dan 4 continenten. En je zat met maximaal 2 a 3 man op een account zonder AM en PA.
 

DeletedUser71723

Guest
Hoelang duurt een volgende wereld tegenwoordig?

Ik ga iig Ajax kijken <3 fijne avond!

hangt af van overwinningsvoorwaarden... Hier moet je runedorpen verzamelen en aanhouden in continenten, sinds er maar 4 continenten zijn denk ik niet dat deze lang zal duren
 

Deleted User - 487957951

Guest
Never forgive, never forget, this is creed!

Blij om een bekend gezicht te zien :D

Moet zeggen dat ik veel gezichten niet meer ken, kan de drank doorheen de jaren mee te maken hebben :boer:
Maar Creed. was wel een toppertje qua groep!
 
Bovenaan