Praathoek

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser73642

Guest
Zo zwaar abusen op een wereld met deze instellingen is door en door triest :p

Maar het ergste is Cloudy Sunset, die had gisteren al 2 dorpen en kan pas vandaag aangevallen worden om 12:47, dan heb je pas geld teveel :p
 

DeletedUser61134

Guest
Boosten is allang sociaal geaccepteerd tegenwoordig.
De mensen die er jaren lang over klaagden boosten nu t hardst.
 

DeletedUser73642

Guest
Boosten is allang sociaal geaccepteerd tegenwoordig.
De mensen die er jaren lang over klaagden boosten nu t hardst.

Weet dat het geaccepteerd is, was het jaren geleden al maar het blijft triest, mensen die geen pp gebruiken of alleen PA kunnen hier nooit tegen op ( mezelf niet mee geteld ) mij zou het een zorg zijn.
 

DeletedUser71723

Guest
Zo zwaar abusen op een wereld met deze instellingen is door en door triest :p

Maar het ergste is Cloudy Sunset, die had gisteren al 2 dorpen en kan pas vandaag aangevallen worden om 12:47, dan heb je pas geld teveel :p

Opzich komt het hem goedkoper uit dan de andere abusers hoor...
Je krijgt nu meer gs per pp en de premiumbeurs is nu niet leeg zoals in het begin van de wereld.
En hij ligt nu lekker veilig in de rim :confused:

Weet dat het geaccepteerd is, was het jaren geleden al maar het blijft triest, mensen die geen pp gebruiken of alleen PA kunnen hier nooit tegen op ( mezelf niet mee geteld ) mij zou het een zorg zijn.

Denk dat er nog veel niet abusers het zullen redden hoor, in de start heb je natuurlijk zeer groot voordeel als abuser en als je pech hebt dat je door iemand van hun word aangevallen die hun pp goed benut hebben en een deftige clear gebouwd hebben dan ben je inderdaad vaak de pineut. Maar als je zoals mij tijd hebt gehad om rustig te starten dan heb je zeker nog kans. Op het einde is het ervaring dat telt.
 

DeletedUser73642

Guest
Ja mensen die een week later beginnen krijgen GS voor bijna noppes dus gaan sneller, maar goed ben blij dat classic bestaat :)

Ervaring tegen een overmacht heeft trouwens ook niet veel zin, je kan altijd snipen maar als de aantallen overheersen is je snipe ook niet genoeg :p Tenzij de trein belabberd is

Maar goed, het was ook maar een mening he, blijf pp spammers jammer vinden, maar goed het hoort er bij he, denk ook niet dat W63 lang na de Runes vrijkomen nog bestaat
 

DeletedUser71723

Guest
Haha, toch wel degelijk ^^
1 transactie op de markt en sta top 40 :p
moet je me dan toch eens uitleggen hoe je een voordeel over andere spelers kan halen zonder gs te kopen terwijl je nauwelijks gs kan plunderen in deze wereld ;P
 
Bovenaan