Praathoek

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser72508

Guest
Heb er eentje aangemaakt die wel op elke wereld thuis hoort :)
 

DeletedUser79644

Guest
Vergeet niet dat jullie ook leuke w63 gerelateerde topics mogen maken hé :p

Vind het eigenlijk nog knap dat het W63 forum zo actief is voor de slechtste TW.nl wereld ooit te zijn. Spelen een stuk of 150 mensen serieus (it seems) dus dat is ook al veel meer dan verwacht. Zeg maar tegen je overste dat die instellingen wel het beste zijn voor een quick money-grab maar op lange termijn doet dit het spelletje nog meer zeer. Er blijft na al die jaren nog maar een zeer kleine community over dus geef ons op z'n minst wat werelden met pit en snelheid, en al zeker geen limited haul meer.
 
Reactiescore
524
Als je als pp-farmer nog steeds op de eerste pagina van de ranglijst staat denk ik dat je met 150 man wel erg ruim denkt.
 

DeletedUser79644

Guest
Als je als pp-farmer nog steeds op de eerste pagina van de ranglijst staat denk ik dat je met 150 man wel erg ruim denkt.

Jij farmt misschien wel PP maar je koopt er gewoon terug GS mee, hoogstwaarschijnlijk met dikke winst, anders zou je dat niet doen in de eerste plaats. Je hebt 1700 ODA en 5 dorpen... Je zit heel de tijd GS te sellen maar toch heb je telkens genoeg GS voor goudmunten en edels... Geef nou maar gewoon toe, dankzij die limited haul verraad je jezelf hoor, het is onmogelijk om het puntentaantal te hebben dat jij hebt zonder PP te abusen. Zelfs met alle GS levels op 30 heb je maar een gelimiteerd aantal GS... Ze moeten van ergens komen he :rolleyes:.

Jij bent gewoon de zoveelste PP-abuser, net zoals die andere 24 in de huidige top 25. Er staat daar niemand die 'legit' zover geraakt is.
 
Reactiescore
524
Ik ontken nergens dat ik GS terug koop tegen een hogere koers. De laatste keer is onderhand alleen al een week terug omdat de beurs door anderen dusdanig veel wordt weggekocht dat ik geen koers van 500:1 tegenkom.

Mijn vraag is alleen waar het verschil zit tussen een pp-abuser en iemand die door slim omgaan met een kleine hoeveelheid pp het verschil weet te beperken?

Ik heb idd maar een lage hoeveelheid ODA, maar het zal je ook zeker niet verbazen dat ik als Pp-farmer ben begonnen. Dat in combinatie met deze wereldinstellingen maakt het niet zo vreemd om een defensieve start te hebben? Ik zou deze dorpen ook zeker niet hebben zonder het werk van mijn stam en MB en deze mogen ook zeker hulp terug verwachten :)

Om terug te komen op jouw conclusie dat ik een pp-abuser ben wil ik alleen zeggen zeggen dat ik momenteel bijna 10x zoveel pp heb als wat ik in W63 heb gestoken aan het 20% reduceren van kosten, halveren van bouwtijd (en voor jou miljoenen gs die ik koop van de beurs).
 

Deleted User - 487920325

Guest
Jup, met slim omgaan met je pp kan je veel verder komen dan de hersenloze die er maar geld tegenaan blijven smijten maar geen idee hebben wat ze doen.
 

DeletedUser79722

Guest
Het verbaast me dat ..Pikachu deze wereld niet speelt, is nochtans een gedroomde wereld voor Umur imo. :D
 

DeletedUser79722

Guest
Okay, in het vervolg zal ik Pika adoreren vanwege hun kunnen wat betreft TW, schoon spel en minimaal pp-gebruik :p
Maar thx dat je me verwelkomt
 
Bovenaan