Praathoek

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser79644

Guest
Hoezo meeloper? Ik heb al eerder kritiek geuit op jouw AF gedrag. Iemand die continue onzin uitkraamt (zoals de bg tussen HeB en Aux, jouw bronnen zijn echt 0,0 waard dan) en telkens het excuus gebruikt dat hij niet kan winnen omdat heel de wereld pp abused en je dan toch geen kans hebt, meer komt er bij jou niet uit. Kritiek wordt weggelachen maar een inhoudelijke post? Hoho, nee wij verliezen dorpen omdat shit happens en omdat iedereen PP abused.

Ik ben heus geen meeloper, ik geef mijn eigen mening op jouw kinderachtig AF gedrag, meer niet ;)

Zal Vetus wel voor je geschreven hebben zeker? Meelopertje :D.
Kun jij eens stoppen met bitchen over PP gebruik? Ik word er een beetje moe van, en zal niet de enige zijn. Tegenwoordig ziet ieder spel er zo uit. Op elke online game zit gewoon een P2W functie, FIFA Kun je "betere spelers" kopen, op shooter games kun je "betere wapens" kopen, en op tribalwars Kun je edelmannen kopen, we leven in 2018 niet in 1943. Sommige mensen hebben het thuis wat breder dan jijzelf René, had je maar moeten leren, stond je nu ook top 10. Wat iedereen met zn geld doet moet ie zelf weten, zo vind jij het bijvoorbeeld leuk om op n avondje een sixpack weg te tikken, je sealtje uit te likken en vervolgens naar de hoeren te gaan. Ieder zijn ding.

Waarom blijf je niet lekker Classic spelen, niemand die je hier nodig heeft of dat gejank van je gaat missen.

Haha, grappig. Zal eerder omgekeerd zijn denk ik. Nét omdat ik goed gestudeerd heb, en de nodige diploma's heb, kan ik echt geen geld uitgeven aan dit achterlijk spelletje. Jij bent één van de zovele die het volledig verneukt hebben. Pay 2 Win accepteren is gewoon zielig. Als je het beu bent dan blokkeer je mij, hebben ze gewoon een functie voor uitgevonden hoor. We leven in 2018, niet 1943.

Je doet je voor alsof alleen de "rijke" en de "elite" geld kunnen spenderen aan dit spelletje, in de realiteit zijn het alleen de marginale losers zoals jij die dat doen. Leer eens omgaan met geld, kneusje.
 

DeletedUser79670

Guest
René speelt te minste lekker verder op zijn eigen account. Er was toch iets gezegd over al die externen die hier hangen en dat dat een negatieve sfeer geeft? Nou rot dan op want je eigen account staat op 0 dorpen!

de enige die hier een negatieve sfeer maken op het forum zijn jij en René met telkens dezelfde zinnetjes want meer komt er niet uit bij jullie.
Wordt eens tijd dat jullie weer eens normaal beginnen doen en andere spelers die jullie mening niet delen met respect te behandelen.
 

DeletedUser77658

Guest
de enige die hier een negatieve sfeer maken op het forum zijn jij en René met telkens dezelfde zinnetjes want meer komt er niet uit bij jullie.
Wordt eens tijd dat jullie weer eens normaal beginnen doen en andere spelers die jullie mening niet delen met respect te behandelen.

Gewoon je mond hounden. Noob.
 

DeletedUser79644

Guest
Gewoon je mond hounden. Noob.

Pas op, straks begint hij weer het feministje uit te hangen zoals gisteren "ik moet voor niemand zwijgen!!!!", echt té grappig :D.

En wit veertje, bek houden over meelopers als je zelf de grootste meeloper bent. Jij samen met die megusta, beide meelopertjes van Vetus. Dat joch is 20 jaar en heeft jullie beide zo rond z'n vingertje gedraaid, zieliger kan het echt niet meer :rolleyes:.
 

DeletedUser79670

Guest
Pas op, straks begint hij weer het feministje uit te hangen zoals gisteren "ik moet voor niemand zwijgen!!!!", echt té grappig :D.

lol René.
lees ff de forumregels eropna en je schend telkens de eerste regel.

§1: Taalgebruik en manieren

  1. Hou je taalgebruik netjes en beleefd. Ga met respect met elkaar om.

  2. Op de persoon gerichte beledigingen zijn nooit op het forum toegestaan. Niet als forum bijdrage, niet via een privé bericht en niet als signature.

  3. Racisme of negatieve uitlatingen over een etnische groep zijn ten strengste verboden. Rechts-extremistische inhoud of extreme politieke inhoud zijn niet toegestaan.

  4. Vergeet niet dat er mensen van verschillende leeftijden het forum bezoeken, waaronder sommigen minder snel spel-tips oppakken dan anderen. Probeer dan ook zo geduldig mogelijk te blijven indien er vragen naar boven drijven die je zelf misschien als stom/kinderlijk ervaart.

  5. Het is toegestaan om spelers te provoceren in het politiek en propaganda gedeelte van het forum (Wereldfora), zolang deze tactiek gebaseerd is op gebeurtenissen rondom het spel.

  6. De voertaal op het forum is Nederlands. Alleen in uitzonderlijke gevallen laten we Engelse bijdragen toe (bijvoorbeeld als een internationaal project wordt gepresenteerd).
 

DeletedUser79644

Guest
Veertje, report me dan, kneus. Ik ga m'n gedrag heus niet veranderen voor jou, enorme jankbal dat je bent. Wenen en jezelf laten internen, kan je eigenlijk wel IETS buiten die twee dingen?
 

DeletedUser79670

Guest
White Feather nice account stats man. Lekker 0 dorpen haahahah

Verder ript Aux D ook nog eens plaatjes af van designers. Logisch wel want al hun pp zit al in hun over boosted accounts.

verder niks zinnigers te zeggen?
begint een beetje afgezaagd te worden hoor.
 

DeletedUser79644

Guest
Hij deed zelfs die 2 dingen te samen toen The Unknown en Vetus Bellator hem dwongen met 'fusie of kick!'

Hahaha, daarom is ie nu zo gefrustreerd hé :D.
verder niks zinnigers te zeggen?
begint een beetje afgezaagd te worden hoor.

Begint wel een beetje afgezaagd te worden he, telkens zeggen dat er niets zinnigs uit mij uitkomt. Negeren, mij blocken of gewoon je bek houden, fusiekneus.
 
Reactiescore
489
Zal Vetus wel voor je geschreven hebben zeker? Meelopertje :D.


Haha, grappig. Zal eerder omgekeerd zijn denk ik. Nét omdat ik goed gestudeerd heb, en de nodige diploma's heb, kan ik echt geen geld uitgeven aan dit achterlijk spelletje. Jij bent één van de zovele die het volledig verneukt hebben. Pay 2 Win accepteren is gewoon zielig. Als je het beu bent dan blokkeer je mij, hebben ze gewoon een functie voor uitgevonden hoor. We leven in 2018, niet 1943.

Je doet je voor alsof alleen de "rijke" en de "elite" geld kunnen spenderen aan dit spelletje, in de realiteit zijn het alleen de marginale losers zoals jij die dat doen. Leer eens omgaan met geld, kneusje.

Laatste reactie op jou als je mij de meeloper vindt van Vetus (want dan basseer jij je weer op 0,0 en blijf je weeeeer in hetzelfde straatje :D : ik ken Vetus niet persoonlijk en zit zeker al niet in Aux want ik vind dat ook een k*tbeleid. Ik vind enkel dat jij anderen zwart probeert te maken en zelf alle vormen van P&P omtrent jouw stam uit de weg slaat zonder inhoudelijk te reageren. Dus kortom: je maakt jezelf en je stam belachelijk door jou vorm van P&P. Btw zit ik liever in een stam die 1x teveel fuseert dan een stam met opleiding en een stam die om de 2 dagen spelers verliest (niet dat dit op mijn stam van toepassing is ;) ).
 
Bovenaan